Speedhack

Kritik af Crafters.dk
mwehrsdorf

Speedhack

Post by mwehrsdorf »

Simon123123 har selv sagt og jeg har set ham bruge speedhack, han er stoppet med det men han har jo brugt det før og dermed skaffet sig 5*64 dia, hvor jeg mener at nogle af dem burde konfiskeres.
Rekalty

Re: Speedhack

Post by Rekalty »

Flyttede den til Criticism generally. Men, det ville hjælpe hvis du havde nogle beviser på dette? ud over at du siger at han har sagt det, og at du har set ham gøre det.
spy

Post by spy »

Dette er ikke til nogle bestemt.

HVIS man bruger nogle former for hack, er der kun en løsning, og det er et BAN, og derefter destruet alle tingene der er anskafter ved hjælp af et givende program.

Så hold jer fra programmer som ikke er tiladt, og HUSK alle sammen i siger ok til at man har forstået reglerne for serveren, og kan man ikke overholde dem, er det ud af vagten.

som Rekalty siger, vi skal bruge beviser, for at kunne traffe en afgørelses.

Regl 6 lyder sådan her
6. Du må ikke bruge exploits på serveren. (Snyd, X-Ray, udnytte bugs/fejl i spillet, osv).

/Spy
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Jeg kan på en måde bevise det... jeg bad ham om at grave et stort område ud og der brugte han speedhack, jeg tog ingen billeder men vis en admin kommer ud til mig kan jeg vise hvad han har garvet og så kan i se hvor hurtigt han har gjort det.
Image
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg ser gerne på det, når du engang er på igen, få fat på mig og hvis mig hvad han har lavet - hvis han kan fjerne et større område på ingen tid, er det næste lige så godt som en video.
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg var ude og kigge, men kunne ikke definitivt konkludere at Simon123123 havde speed hacket det han havde gravet for Bob.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Hvis Julemanden ikke skulle tage sin bachelor kunne han tage chat historikken kopiere det ind til word og søge på ordet speedhack. Så kunne han se hvor simon123123 indrømmede at han havde brugt speedhack.

Hekmauful var på da han sagde det.
Image
simon123123

Post by simon123123 »

Hvorfor er jeg blevet bannet har jo ikke gjort noget mange folk har da selv prøvet at sætte tiden frem forstår det ikke fx turtle og andre har gjort det det virker i 10 sek og ps det virker ikke når man graver så ser ikke hvad der er galt (man ryger også ud af serveren når man gør det så kan ikke havde gjrot det) og jeg syntes ikke det er fair at bob skal være sådan efter mig jeg har da selv set bob grave prasis efter dia da jeg fulgte efter ham ned i en mine. men jag har heller ikke noget bevis MEN jeg har set det !
Rekalty

Post by Rekalty »

simon123123 wrote:men jag har heller ikke noget bevis MEN jeg har set det !
Og hvis du ikke har noget bevis, kan jeg ikke bruge den anklage til noget.

Du er blevet banned for gentagende brud af regelen:
6. Du må ikke bruge exploits på serveren. (Snyd, X-Ray, udnytte bugs/fejl i spillet, osv.).
simon123123

Post by simon123123 »

Nåååå ja ok :-) så er der jo ikke noget problem i det skulle bare lige vide
Post Reply