Ansøgning - mrel/michael

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mrel

Ansøgning - mrel/michael

Post by mrel »

Mit rigtige navn: Michael

Mit minecraft navn: Mrel

Alder: 17 år

Bor i Østjylland.

Interesser: Jeg er en gamer/computer nørd. Jeg vil gerne bliver bedre til programmering men bruger det meste af min tid ved computeren og spiller forskellige spil hvor minecraft er i blandt top 3(killing floor, minecraft og Garry's mod) ellers sidder jeg meget og læser manga og ser animes på nettet(One Piece er min favorit)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet meget minecraft som singleplayer men begyndte at spille med min lillebror og mine venner her for et halvt år siden. så jeg kan sætte en minecraft bukkit server op. jeg har ikke rigtigt spillet online med flere før kun en enkelt server( mig, min bror og en af mine venner joinede en server og har spillet på den i to uger men da jeg loggede på her den 15-05, havde nogle andre fra serveren købt( mod towny(vis man ikke ejer grunden kan man ikke bygge))den grund vi havde brugt meget lang tid på at lave, man kunne åbentbart købe grunden som ikke havde fået sat penge i sig men det havde jeg ikke hørt om. Derfor forlod jeg serveren. så man kan sige min online erfaring med andre er dårlig men med mine venner er den god)

Venner på serveren? Der er ingen jeg kender på serveren tror jeg. men vis den er god vil jeg gerne have mine venner og min bror med på serveren.

Hvorfor vil du joine vores server:Indtil videre vil jeg bare prøve og se om det er mig jeg håber ikke dette gør at jeg ikke kan komme med. Hvis det er en god server med venlige mennesker bliver jeg sikkert.

Har du læst og forstået reglerne? Yep, jeg har læst og forstået reglerne :D

Jeg kan foresten godt finde på at kigge på hvad andre har lavet men jeg skal nok lade være med at ødelægge eller tage andres ting. Men der står ikke noget om at man ikke må kigge i reglerne så håber ikke det gør noget.

Jeg håber i skriver hvis i synes der mangler noget. Ellers håber jegvi får det hyggeligt sammen på severen :D

MVH Michael
RLarsen

Re: Ansøgning - mrel/michael

Post by RLarsen »

den er accepteret :)
Image
RLarsen

Re: Ansøgning - mrel/michael

Post by RLarsen »

og promoted
Image
Post Reply