De seneste par dage har nogle af jer måske bemærket, at serveren har lagget en del. Vi er ikke 100% sikre på årsagen hertil, men et rigtig godt bud kunne være en nyligt bygget KÆMPE kaktusfarm. Hvis man nærmede sig farmen, ville spillet crashe.
Derfor har vi admins lavet en (indtil videre midlertidig) regel om, at større kaktus- og mobfarme er forbudte.
Hvis du er i tvivl om, om din farm går under begrebet "større" bør du kontakte en admin, der vil lave en vurdering. Denne regel gælder på lige fod med alle andre regler og straffes ligeså ved overtrædelse.
Farme belaster serveren
- miscje
Farme belaster serveren
You stay classy
- julemand101
Re: Farme belaster serveren
Jeg vil desuden tilføje at vi har fjernet den farm der gav problemerne. Så hvis du synes det er underligt at din kæmpe store kaktusfarm er forsvundet så er det altså os der har fjernet den.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- theturtleguy
Ja det var mig og Jep123's farm.
Syntes bare det er sjovt hvis den gav problemerne for det er ikke den største eller den der giver flest kaktusser. Så hvis i ved hvorfor det lige var vores så svar gerne
PS. ved ikke om det er muligt men kan vi godt få vores materialer igen ?
Syntes bare det er sjovt hvis den gav problemerne for det er ikke den største eller den der giver flest kaktusser. Så hvis i ved hvorfor det lige var vores så svar gerne
PS. ved ikke om det er muligt men kan vi godt få vores materialer igen ?
- julemand101
Den farm var rigtig nok ikke den største men jeg har en mistanke om at den samtidig med Jep123's store farm under jorden giver en del problemer. Dog kan vi ikke udelukke at der er andre ting på serveren der skaber problemer. Men nu var jeres farm altså den årsag vi har størst mistanke til og derfor blev den fjernet. Ligeledes vil andre store farme blive fjernet hvis der er mistanke til det giver lag.
Hvilke materialer? Alle kaktus er blevet plantet nedenunder. Sten kan du nok tage noget af fra banken. Sandet er lige det eneste og det samlede jeg ikke lige op.
Hvilke materialer? Alle kaktus er blevet plantet nedenunder. Sten kan du nok tage noget af fra banken. Sandet er lige det eneste og det samlede jeg ikke lige op.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Rekalty
Jeg har givet TheTurtleGuy 9 stakke sand, samt hjalp ham med at tage et par kistefulde fra Hoff's område, som Admins tidligere gav alle lov til at tage fra, efter de duplikerede ting var skaffet af vejen.
- theturtleguy
Ok tak for svaret
Undskyld jeg ikke svarede tideligere har ikke været så meget på forum de sidste par dage
Undskyld jeg ikke svarede tideligere har ikke været så meget på forum de sidste par dage