Dit navn: Marcus
Din alder: 12 (meget snart 13 YAY!!).
Dit Minecraft navn: Marcus007363.
Interesser: Jeg elsker utroligt meget mad (selvfølgelig ellers dør du spade!) samt elsker jeg elektronik men sport er nu også fint nok.
Hvordan fandt du minecraft: En af mine venners venner spildte det og jeg blev selv meget intreseret i det. Faktisk få dage efter købte jeg spillet.
Hvordan fandt du crafters.dk: En dreng spillede det over på biblioteket. Samt fandt jeg ud af at nogle af mine venner også spillede på den og begyndte at anbefale mig prøve spille på serveren. I starten sagde jeg nej tak men de blev jo ved så derfor er jeg igang med at skrive den her ansøgning
Har du nogle venner som spiller på serveren: Ja to de hedder Bobiboblol og Razzerdenkage (håber jeg skriver det rigtigt).
Hvor bor du: Danmark, Midtjylland, Silkeborg.
Har du nogle drømme i minecraft: Ja en og det er at blive kendt for nogle seje redstone opfindelser (lige nu er jeg ikke så god med det men jeg vil blive bedre).
Hvad laver du i minecraft: Jeg eksperimenterer med resdstone og bygger sjove skulpturer samt når jeg spiller på servere prøver jeg at hjælpe andre med deres ting de bygger (men kun vis de vil have min hjælp).
Har du læst og forstået reglerne: Ja selvfølgelig man vil være en idiot vis man ikke gjorde det.
Ansøgning
- CptTomatoKing