Ansøgning - Bomsasa

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bomsasa
Posts: 2
Joined: 15 May 2011, 08:12

Ansøgning - Bomsasa

Post by bomsasa »

Navn: August

Minecraft navn: Bomsasa

By: Hellerup

Interesser: Minecraft og andre mystiske spil og ting

Jeg vil gerne joine jeres server ford jeg godt vil bygge noget mere. Jeg kan også godt lide reglerne og jeg har hørt at adminsne kan se hvad man laver.
Jeg har spillet minecraft i et halvt år, mest singleplayer. Jeg har dog ikke rigtigt fået bygget noget specielt, bare nogle hule-huse i jorden/bjergene.

Alder: 13

Jeg har læst og forstået reglerne
Last edited by bomsasa on 22 May 2011, 15:26, edited 3 times in total.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning - Bomsasa

Post by Rekalty »

Du bliver altså nød til at skrive mere på denne ansøgning, før jeg overhovedet kan overveje at godkende den...
Din Minecraft erfaring? du må vel have bygget/lavet noget, det halve år du har spillet det? Og det er da godt at høre du har venner her, men hvem er de?...
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning - Bomsasa

Post by Rekalty »

Hvis du ikke vil oplyse hvem dine venner herinde er, er det vel bedre at skrive at du ingen har, end at lægge op til at der skal graves dybere i sagen :P og det vil jo være klart med tiden, hvem dine venner er, når/hvis du bliver en del af serveren ;)
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning - Bomsasa

Post by Rekalty »

Det er ved at være noget tid siden der er sket noget med denne ansøgning, hvis du stadig gerne vil ind på serveren, må du kigge på Misc's svar og rette den til, ellers kan vi ikke acceptere den, og den vil blive afvist.
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning - Bomsasa

Post by Rekalty »

Ansøgning afvist - har lagt død i over 3 uger.
Post Reply