Sky City kobler på verden.

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
FedeAnderzen
Moderator

Sky City kobler på verden.

Post by FedeAnderzen »

I går aftes blev Sky City koblet på resten af verden da tilsluttede os metronettet. Det således nu muligt at køre til Sky City fra Spawn Metro ved at køre ud mod nord. Efter at banen kører op af jorden kører man nu ind på Mofn Junction, en skiftesporsstation hvorfra man kan vælge flg. stationer. Tower Town, Spawn Metro og Sky City.

Kig endelig ind og se vores by, den er ganske seværdig synes vi selv.
Image
RLarsen

Re: Sky City kobler på verden.

Post by RLarsen »

du kan evt lave en portal til byen hvis det er
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

ja lav en portal ved de andre ved spawn (og en i den by) og sig til julemand at du har lavet en portal :) (måske spørge julemand om det er okay før du begynder :P )
To mine, or not to mine...
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

Portaler, hah det er for de dovne amatører. Folk der ikke gider spendere de små 8 min i tog fra spawn til Sky City fortjener ikke at se verdens moderne vidundere. Bygningsværker, kunst og arkitektur hvis lige ikke er set siden før kage blev opfundet, alt sammen indkoorporeret i en by hvor rigtige mennesker bor og lever.
Alt er bygget med vore egne hænder og egne ide'er. Vi har selv gravet, fældet og craftet hver en lille block der udgør dette moderne vidunder kaldet Sky City.

Tag nu bare en tur med toget, der er masser at se på og så kan man nyde en kop kaffe imens :-)

Turen op i byen er specielt seværdig om natten.

Vi har også ledige grunde, hvis nogen skulle have lyst at være en del af historien imens den bliver skabt.
Image
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

Jeg har tilladt mig at reparere banen fra Tower Town og ud mod Mofn Junction. Der manglede et par boostercarts og lidt skinner, men nu kan man igen køre fra Tower Town og til Spawn og Sky City.

Jeg lavede også lige en "sæt igang" knap i Tower Town, håber det er ok.
Image
theturtleguy

Post by theturtleguy »

Jeg ved ikke med de andre Fede men jeg syntes det lyder meget fint :D
Kan ivertfald ikke se "problemet" i det
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

theturtleguy wrote:Jeg ved ikke med de andre Fede men jeg syntes det lyder meget fint :D
Kan ivertfald ikke se "problemet" i det
Alletiders, nu er det næste problem så bare at der er nogen der har snuppet alle boostercarts på banen. Så hvis vi skal have togbaneforbindelse imellem Tower Town og Sky City skal vi have moderniseret den del af banen der går fra Mofn Junction og ud til Tower Town.

Jeg har ikke lyst til at spendere hele Sky City's guld reserve på et sådan projekt, da vi sjældent kører den vej alligevel (og vi kan jo bare bruge portalen, selvom det er for sissies :p). men for det gode naboskabs skyld tror jeg godt vi kan gå med til at deles om opgaven, hvis i selv tager jeres del af byrden.
Image
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Det er lige meget med booster carts. fordi Notch har fixet det. De gamle boostere virker ikke mere anno næste uge patch 1.6.

Gold booster for derimod et eller andet. Speedier :P

Så hvis bare med at få lagt guld ned og tweaked det.

Som det ser ud p.t er noget nær det optimale at have 4 guld booster til enhver start fra stillene ståene af ud i et.

Derfor er hvis 1 guld booster hver 26 block. op af bakker. er det 1 på hver anden, minimum. det bedste virker til at være guld boostere hele vejen op af bakker.

Der er nu mange fordele med guldboosters. du skal aldrig gå mere end 25 blocks for at kan starte igen, hvis du rammer et dyr, vil stå af eller noget. Folk kan kører begge retninger. og med guld boosters så ofte, hvis 2 skulle ramme hinanden, så er det let at komme videre :)

er faktisk blevet rigtig vildt med dem. men bliver godt med lidt mere fart, ved ikke om det er top farten notch ændre eller om det er de hurtigere kommer op til top farten hmm.
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

Ja i ren kedsomhed smed jeg så alligevel booster tracks hele vejen, så nu skulle det virke begge veje.

Dog er der lidt problemer i den træstation vi kører igennem på vejen. Der er vist nogen der har pillet lidt ved den, nogen gange bliver man smidt ned i hullet til undervandsbyen (bare bliv i vognen så tager du ingen skade) der er dog dernede en knap der kan sende dig tilbage igen.

Hvis det ikke virker efter hensigten så tag din vogn og gå lidt hen af sporet og sæt manuelt igang.

Jeg ved ikke hvem der har lavet træstationen og tør ikke pille ved for meget derinde. Jeg har dog sat noget manglende redstone så det virker nogengange, men jeg garanterer ikke noget :D
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg kikker på stationen ;)
To mine, or not to mine...
Post Reply