Jeg er blevet anklaget for at bruge speedhack inde på serveren for 5 minutter siden, og det vil jeg godt protestere over, for det har jeg ikke... Ved godt at i sikkert har hørt den før, for det siger alle jo, men forskellen er, at jeg ikke engang ved hvordan man gør s: Var inde i serveren i 10 minutter, så det eneste jeg gjorde var at teleportere mig hjem til mig selv, høste mine seeds, og så var jeg ved at sætte noget glas op dernede, da Xcanner fludselig stod ved siden af mig.
Ved ikke om han har set mig i Spawn da jeg telepoterede mig hjem til mig selv, og der havde været et uheldeligt lag, så det så ud som om jeg fløj derhen (Det ser det jo nogen gange ud som når man TP'er, også for en selv)
Eller det er fordi at jeg brugte min waterladder, og det så er registreret et eller andet sted, at jeg har bevæget mig for hurtigt??
Ved ved hun at det er rigtig træls lige pludselig at være inde i Jail, og så ikke få en forklaring på hvorfor man står der?? Han skrev kun lige at man ikke måtte bruge speedhack, og så stod jeg der o.O Da jeg så var kommet derind, prøvede jeg at skrive til Xcanner om en farklaring, fordi jeg er uskyldig, men chatten var blokeret.
Føler mig i den grad dårligt og uretfærdig behandet!! Derfor jeg klager, og håber at i vil tage den op til diskution, for jeg har virkelig ikke brugt speedhack, og har aldrig gjordt det! Ved ikke hvordan man får hack til nogen spil, overhovedet.
Speedhack anklagelse -.-
- xcanner
Re: Speedhack anklagelse -.-
Admins får en warning nu når nogle bruger speedhack. Jeg portede til dig og så loggede du helt tilfældigvis ud?
It's all about the community
- Berg94
Nej, det var først efter jeg var røget i jail? Der virkede chatten lige pludselig ikke, og så loggede jeg ud og ind igen, for at se om det var forbindelsen? Da det så ikke var det, og jeg ikke kunne få en forklaring derinde, så var jeg jo selvfølgelig sur og skuffet, for jeg elsker at spille på den server, og kan ikke selv have når folk bruger snyd, for at snyde andre, eller have fordele. Så det var derfor.
- xcanner
Jeg lader tvivlen komme dig til gode, i og med at jeg kan se i loggen at de ting du nævner er rigtige.
It's all about the community
- Berg94
Tak for forståelsen, og retfærdigheden Er selvfølgelig trær af at jeg blev anklaget for noget jeg ikke havde gjordt, da det kan begrænse mine muligheder inden på serveren, men trods det, god server owner, som gad at tage sig tid til en misforståelse. Endnu et godt tegn på, at den her server bare styrer, så tak (:
- Bond001
Jeg er helt enig den her servers admins er ikke bare sjove og gode at spille med, de er også gode til at håndtere problemer og misforståelser. Og det er med til at denne server er Danmarks mest populære. Stor ros fra Bond001