Applikation: Toon1000

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Toon1000

Applikation: Toon1000

Post by Toon1000 »

Hej alle sammen :)

Mit navn er Søren, jeg er 20 år og bor i Viborg. Til daglig går jeg på STX, hvor jeg i øjeblikket er gået ind i eksamensperioden. Yikes!
Mine interesser inkluderer at bruge tid på min PC, hænge ud med vennerne, hvor øllen gerne kommer på bordet samt ikke at tænke på skolen :mrgreen:

I spillet hedder jeg Toon1000, og har før spillet den gratis version i et par uger - dog en del tid siden.
Min bror spiller på serveren (Rallemandk), og udgør størstedelen af min grund til at jeg gerne vil joine jeres server. Derudover kender jeg mobilmand og evt. et par andre, men deres nicknames kan jeg ikke lige huske :)
Jeg har efterhånden siddet og kigge min bror over skulderen mens han spiller i et stykke tid, og har nu valgt at købe spillet så vi kan spille sammen.

Lidt bonus info om mig:
Jeg mener selv at jeg er en rar og hjælpsom person :mrgreen: Jeg har spillet en del MMOs (WoW, Warhammer, AoC osv.) i min tid, og det har fået mig til at tænke over hvordan jeg skriver til andre. Da det er svært at se eventuelle sarkastiske undertoner findes der mange smileys når jeg skriver :)
Anyways, da jeg for tiden er i en eksamensperiode, vil jeg ikke kunne spille så meget, men jeg vil nok holde af at kunne bruge en times tid eller to på noget andet end Shakespeare-analyser og differentialfunktioner! :D

Jeg har selvfølgelig læst og forstået reglerne. :)

Håber I synes det er nok, ellers er i meget velkomne til at spørge :)
CptTomatoKing

Re: Applikation: Toon1000

Post by CptTomatoKing »

Jeg acceptere :)
To mine, or not to mine...
Post Reply