Mit navn: Lukas
Mit navn på minecraft: abuklunker
Min alder: 12
Min hjem by: Odense
Interesser: Computer Minecraft Wow Biler
Min erfaring: Jeg har spillet minecraft i ca' to år og bygget pænt mange huse og hoteller
Mine venner: Mini12dk triopen jon4178
Jeg ville joine serveren fordi: Jeg har mange venner på den og er altid klar på en ny frisk server
Regler: Ja jeg har læst og fået dem grundigt
Andsøning
- miscje
Re: Andsøning
Hej lukas. Vi kan ikke godkende på nuværende tidspunkt. Kig evt. i viewtopic.php?f=8&t=6 for hjælp.
You stay classy
- Rekalty
Spillet ca 2 år? det vil sige tilbage i Maj 09, da spillet var i version 0.0.14a? Imponerende!
Men seriøst, jeg tror ikke helt på at du har spillet det så længe... Og som Misc siger, skal der gøres mere ud af denne ansøgning før vi kan godkende den.
Men seriøst, jeg tror ikke helt på at du har spillet det så længe... Og som Misc siger, skal der gøres mere ud af denne ansøgning før vi kan godkende den.
- abuklunker
navn: Lukas
minecraftnavn: Abuklunker
min alder: 12 år
jeg bor i: odense
mine Interesser:computer spil vollyball wow
Mine minecraft erfaringer: har spillet i et år har bygget mange fede huse,rollercoster,hoteller og traps
Minevenner på serveren: mini12dk triopen
Jeg ville Joine den her server fordi: nogen af mine venner spiller på den og så har jeg lige været lidt inde på den og den virker til at være meget fed ville gerne spille på den
Ja jeg har læst og for stået reglerne
minecraftnavn: Abuklunker
min alder: 12 år
jeg bor i: odense
mine Interesser:computer spil vollyball wow
Mine minecraft erfaringer: har spillet i et år har bygget mange fede huse,rollercoster,hoteller og traps
Minevenner på serveren: mini12dk triopen
Jeg ville Joine den her server fordi: nogen af mine venner spiller på den og så har jeg lige været lidt inde på den og den virker til at være meget fed ville gerne spille på den
Ja jeg har læst og for stået reglerne
- julemand101
Afvist pga. manglende modenhed. Find en anden server.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.