Sky City kobler på verden.

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
xcanner

Re: Sky City kobler på verden.

Post by xcanner »

FedeAnderzen wrote:I går aftes blev Sky City koblet på resten af verden da tilsluttede os metronettet. Det således nu muligt at køre til Sky City fra Spawn Metro ved at køre ud mod nord. Efter at banen kører op af jorden kører man nu ind på Mofn Junction, en skiftesporsstation hvorfra man kan vælge flg. stationer. Tower Town, Spawn Metro og Sky City.

Kig endelig ind og se vores by, den er ganske seværdig synes vi selv.
Sky City er absolut seværdig! Og det er en hyggelig metro tur (havde ikke problemer på træstationen, så 007 har nok fikset det).

Men turen fik mig til at tænke om der overhovedet er brug for 2 spor i metroen?
It's all about the community
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

xcanner wrote: Sky City er absolut seværdig! Og det er en hyggelig metro tur (havde ikke problemer på træstationen, så 007 har nok fikset det).

Takker for de pæne ord, vi er også glade for stedet.

Jeg tror ikke det er nødvendigt med et ekstra spor, så meget trafik er der jo heller ikke på linien, jeg er aldrig kørt ind i noget på banen. Det er snarere grise, får og andet kryb der driller på turen.

Vi kunne naturligvis lave det bare for hyggens skyld, man kan jo altid bruge lidt cobble til en støttesøjle eller en platform.
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

xcanner wrote: Sky City er absolut seværdig! Og det er en hyggelig metro tur (havde ikke problemer på træstationen, så 007 har nok fikset det).

Jeps jeg har rettet fejlen og forbedret stationen lidt ;)
To mine, or not to mine...
Post Reply