Hvorfor ændrer 1.6 serveren sig hele tiden?
- archicraft
Hvorfor ændrer 1.6 serveren sig hele tiden?
Hej, jeg vil gerne vide hvorfor 1.6 serveren hele tiden får nyt map? 

- FedeAnderzen
- Moderator
Re: Hvorfor ændrer 1.6 serveren sig hele tiden?
Det er samme map, det er bare Notch der har tilføjet tsunamier :p
- julemand101
Det er xcanner der står for vedligeholdelse af 1.6 serveren lige i øjeblikket og han har rapportteret til mig at serveren crasher ret ofte og når det sker så kan den ikke længere starte op med mappet. Derfor er han nød til at slettet mappet hver gang det sker. Vi kan ikke sige med sikkerhed hvad problemet skyldes og ud fra loggen kan hverken xcanner eller jeg tyde hvad fejlen skyldes.
Håber det er forklaring nok.

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Kan tilføje at der er flere der har samme problem ude i den store verden, højst sandsynligt en af de flere store bugs i 1.6.4julemand101 wrote:Det er xcanner der står for vedligeholdelse af 1.6 serveren lige i øjeblikket og han har rapportteret til mig at serveren crasher ret ofte og når det sker så kan den ikke længere starte op med mappet. Derfor er han nød til at slettet mappet hver gang det sker. Vi kan ikke sige med sikkerhed hvad problemet skyldes og ud fra loggen kan hverken xcanner eller jeg tyde hvad fejlen skyldes.
Citat fra Notch's twitter:
Han skulle være igang med bugfixes...Chunks loading way too slow in SMP at spawn, items breaking after a single use, lighting updates not happening.. are those the big bugs?
It's all about the community
- Rekalty
Det lugter af Blizzard for tiden, deres bug fix list er kortere en deres new bugs list