Hi! i got banned fron the server a while ago, according to the "Ban-report" it was because of that I placed some blocks in the metro, i apologize for that and hope that you maybe would Pardon me ? I have some friends playing on the server and i really want to build with them Hope you pardon me.
Regards
Razzmuzz
Ps. my minecraft name is: XRazzMuzzX
Banned :(
- miscje
Re: Banned :(
Nu var det godt nok ikke mig, der bannede dig, men jeg synes godt nok det er sent du klager. Men vi snakker om det på admin-forum, og vender tilbage hertil...
You stay classy
- miscje
Dit ban bliver opretholdt. Vi kan ikke regne med, at du overholder reglerne denne gang.
You stay classy
- SleepyBen
Nu skal jeg vel ikke blande mig. Men den klage er ikke særlig godt formuleret, jeg snakkede med RazzMuzz på skype for nogle dage siden og han sagde, at han havde fundet Gravel der stod for sig selv i en metro. Han flyttede det så og så, at der lå en kiste bag det. Han skyndte sig så at lægge det Gravel der stod foran kisten NED i kisten istedetfor.
Jeg kender ham rigtig godt, og ved at han aldrig ville ødelægge noget med vilje.
Jeg kender ham rigtig godt, og ved at han aldrig ville ødelægge noget med vilje.
- julemand101
Nu er det sådan at det er den "sigtede" der skal forsvare sig. Desuden er det temmelig længe siden og vi har derfor ret sandsynligt ikke længere log data over hændelsen. Så enhver kan nu komme med påstande og eftersom han nu engang selv skriver "it was because of that I placed some blocks in the metro" og undskylder for dette så kan jeg ikke helt se hvorfor din forklaring skulle passe?SleepyBen wrote:Nu skal jeg vel ikke blande mig. Men den klage er ikke særlig godt formuleret, jeg snakkede med RazzMuzz på skype for nogle dage siden og han sagde, at han havde fundet Gravel der stod for sig selv i en metro. Han flyttede det så og så, at der lå en kiste bag det. Han skyndte sig så at lægge det Gravel der stod foran kisten NED i kisten istedetfor.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- SleepyBen
Det kan der så være noget om, prøvet vel bare at bakke op om det.julemand101 wrote:Nu er det sådan at det er den "sigtede" der skal forsvare sig. Desuden er det temmelig længe siden og vi har derfor ret sandsynligt ikke længere log data over hændelsen. Så enhver kan nu komme med påstande og eftersom han nu engang selv skriver "it was because of that I placed some blocks in the metro" og undskylder for dette så kan jeg ikke helt se hvorfor din forklaring skulle passe?SleepyBen wrote:Nu skal jeg vel ikke blande mig. Men den klage er ikke særlig godt formuleret, jeg snakkede med RazzMuzz på skype for nogle dage siden og han sagde, at han havde fundet Gravel der stod for sig selv i en metro. Han flyttede det så og så, at der lå en kiste bag det. Han skyndte sig så at lægge det Gravel der stod foran kisten NED i kisten istedetfor.
- miscje
Det er også helt fint, at du prøver at bakke ham op. Det kan jeg sagtens forstå, da det jo er din ven. Men det faktum, at minimum én af jer ikke taler sandt gavner ikke ligefrem. Men sagen er lukket.
You stay classy