Hej!
Jeg hedder: Daniel og er 14 år.
I Minecraft hedder jeg: Hydra02
Jeg bor i Midtjylland med post kode 8881.
Mine interesser er at arbejde med Computere og spille en masse spil med vennerne.
Min Minecraft erfaring: Jeg har spillet på min vens og min egen server i et stykke tid tror det er lige omkring 2-3 måneder. Jeg synes bare det begyndte at blive lidt kedeligt da hinanden skal være hjemme for at starte serveren.
Venner på serveren: JONAL_DK, MR_ANGEL, jovi97, Emilhee, mathascoolboss.
Hvorfor vil jeg joine: Jeg har været ovre ved JONAL_DK og der har jeg kigget lidt på serveren og den rimelig nice ud der var nogle nice bygninger og jeg kan også godt lide at bygge flotte huse i minecraft. Mine venner har også givet nogle positive meninger om serveren. Jeg har også været inde at kigget på mappet og det ser fedt nok ud.
Har jeg forstået reglerne: Jeg har læst og forstået reglerne og har egentlig ikke nogle spørgsmål da de er gode at have så man ikke får en masse griefers osv.
Hvordan er jeg: Jeg er en rigtig positiv dreng der kan lide at omgås med andre. Jeg ser tit fodbold i tv'et og snakker tit med mine venner og skype. Jeg er rigtig imødekommende og dømmer ikke folk jeg ikke kender.
Ansøgning
- Pars