Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
caspersf1
Posts: 4
Joined: 02 Jun 2011, 13:37

Ansøgning

Post by caspersf1 »

Hej crafters.dk jeg hedder Casper IRL, og vil gerne blive promoted på crafters.dk

Mit minecraft navn er: Caspersf1

aktiviteter: jeg kan godt lide at Spille Computer, og være aktiv når det er godt vejr, snakke med mine venner over Skype og går ikke rigtig til noget i min fritid.

hvad jeg laver i minecraft: jeg bygger små ting og meget store ting det sidste jeg lavede var en mand ud af wool

hvad jeg vil lave der inde: jeg vil spørge min ven dennis51542614 om han vil vise mig rundt i byerne

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i et år

Håber jeg bliver promoted

Hilsen Caspersf1 har ikke spillet multiplayer før men har kigget mig rundt
Last edited by caspersf1 on 02 Jun 2011, 16:09, edited 5 times in total.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Se lige på ansøgnings eksemplet og skriv din ansøgning om efter den model, ellers godtager de den ikke.
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

casper skal lige være sikker på han kan alle reglerne..... Og siden Dennis51542614 som er din fætter og har logget ind med samme IP adresse som dig i dag, sad og "hjalp" dig med reglerne, så kan han også lige læse dem igennem...
It's all about the community
User avatar
caspersf1
Posts: 4
Joined: 02 Jun 2011, 13:37

Re: Ansøgning

Post by caspersf1 »

Mit navn er:Casper slot feddersen og på minecraft hedder jeg caspersf1...

Ja jeg har fåget hjælp af dennis min fætter og det var fordi vi sov sammen men nu kan han ik hjælpe mig. Og jeg har læst reglerne 3 gange læser dem ca. 1 gang før jeg lukker ned får computern. Og kan jeg godt få en plads sammen med dennis vis jeg får lov at bygge...

Lavet i minecraft:og jeg er extrem god til at lave store ting og små ting og har lige lavt en mega svimingpool og en hal til omglednig og brugser...

Hobby:jeg går ik rigtig til noget men er tit på minecraft og crafters.dk selv om jeg ik kan byge på servern
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøgning

Post by Rekalty »

Du gør stadig alt hvad du kan for at undgå at følge det eksempel der er på forumet, for hvordan vi ønsker at ansøgninger skal se ud?
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Afvist, ikke moden nok.
It's all about the community
Post Reply