Ansøgning om VIP til Crafters.dk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
zoomer2911

Ansøgning om VIP til Crafters.dk

Post by zoomer2911 »

Hej Crafters! :)

Navn: Jens
Alder: 15
Sted: Virum, Sjælland
E-mail: jens.skjoedt96@gmail.com
Interesser: Tennis, PC, Ps3

Jeg har hørt om Minecraft gennem en ven fra min klasse som i måske kender. Han hedder Bioman0 på Minecraft . Han har fortalt om jeres super fede server, som jeg også selv har været inde og se. Han har vist mig rundt, og jeg har bla. set "Sky City"
Jeg har spillet Minecraft i ca 1½ måned, og synes det er superfedt. :D
Jeg synes også at jeres metro er rigtig fed.
Grunden til at jeg ansøger om VIP, er fordi jeg har ledt efter en god, social og hyggelig server. Jeg er også interesseret i at bygge store ting, som fx Zeppeliner, store bygninger, restaurenter, huse osv. :D

Kort sagt er det en superfed server med flinke medspillere og masser muligheder for at bygge. Selvfølgelig har jeg læst alle 15 regler og forstået dem. Jeg spiller elite tennis i Virum og holder også rigtig meget af computerspil. Udover computer spiller jeg også Playstation 3. Der spiller jeg fx Call of Duty Modern Warfare 2, Fifa 11 osv. Så af den grund kan jeg godt lide at komme og spille Minecraft, for også at være lidt kreativ. Jeg har en rigtig god fantasi, og vil er på at bygge næsten hvad som helst. Jeg har også en lille gravhund, som jeg passer, og lufter hver dag. Så har jeg en Storesøster, og en Lillebror som måske også vil begynde at spille minecraft :D
Men kort sagt er jeg en ung og frisk fyr, som altid er med på lidt sjov. ;D
Last edited by zoomer2911 on 04 Jun 2011, 14:07, edited 1 time in total.
CptTomatoKing

Re: Ansøgning om VIP til Crafters.dk

Post by CptTomatoKing »

Hej Jens
Det er en fin ansøgning :) men jeg vel gerne have at du skriver lidt mere fx. om dine interesser (hvilke spil spiller du ud over minecraft osv.)
To mine, or not to mine...
CptTomatoKing

Re: Ansøgning om VIP til Crafters.dk

Post by CptTomatoKing »

accepteret, testet & promotet :D
To mine, or not to mine...
Post Reply