Bygge Hus I Sky City

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Jaxe2408

Bygge Hus I Sky City

Post by Jaxe2408 »

Hej Crafters

Jeg er blevet VIP, men må ikke bygge et hus i sky city. Grunden til at jeg ikke måtte bygge et hus var at jeg havde glemt at rydde op efter mig. Grunden til at jeg ikke havde ryddet op hvad at mens at hakkede træ gik mit net ned og jeg kunne ikke få det til at virke. Da jeg fik det op igen gik jeg direkte ind og fjernede de blokke jeg havde glemt. Nu kan jeg ikke få en grund på grund af dette. Håber meget på at kunne få en grund til at bygge mit hus i sky city hvor alle mine venner er.

Mit navn i minecraft er Jaxe2408
FedeAnderzen
Moderator

Re: Bygge Hus I Sky City

Post by FedeAnderzen »

Hej Jaxe

Da jeg var nede og se dit værk stod der mindst 10 singleblock tårne af sand og jord, hvilket jeg mener er lige i overkanten af hvad der skulle til for at fjerne træ. Iøvrigt var træerne der stadigt, det var ikke små nyplantede men store gamle træer så jeg føler din historie måske mangler lidt ?

Vi var 5 mand stærk af Sky City's inbyggere tilstede da Rekalty afslørede synderen og ingen af os kender dig, så hvem er alle dine venner som bor i Sky City ?

Vi prøver at være lidt ekstra modne i byen, feks. deler vi stort set alle materialer og er fælles om de fleste byggerier, det er temmelig unikt på serveren og derfor værner vi også nidkært om vores lille samfund og vi er dermed påpasselige med hvem vi lukker ind. Alle kan bygge et skur af træ eller cobble men vi ser gerne at der bliver gjort lidt mere ud af det. Der er allerede rigeligt med kedelige bygninger i byen.

World Map er uendeligt så der er rigeligt plads at bygge på, du kan evt starte din egen by oppe i skyerne sammen med dine venner hvis du vil, men din chance i Sky City er forpasset hvis det står til mig.

Mvh.
FedeAnderzen
Image
CptTomatoKing

Re: Bygge Hus I Sky City

Post by CptTomatoKing »

Hej Jaxe2408
Du er kommet til at poste den under applications så jeg har flyttet den her til :)
Og så vel jeg gerne gøre opmærksom på at det er de(n) person(er) der grundlage/ejer byen der bestemmer om du må bygge i deres by og resten af serveren ikke har så meget med det at gøre - dette gælder for stort set alle byer ;)
To mine, or not to mine...
Post Reply