rekute1 ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

rekute1 ansøgning

Post by rekute1 »

navn: Lasse

minecraftnavn: rekute1

alder: 14 snart 15 yay :P

sted: Vestjylland, Klinkby

lidt om min personlighed: jeg er en stille rolig fyr som mener at konflikter sagtens kan løses med ord. jeg kan godt lide at tage roligt og ikke stresse og ha for travlt. måske lidt for meget (bare spørg min mor :S ) jeg har selv lagt mærke til at hvis jeg føler at jeg bliver uretfærdigt behandlet kan jeg godt blive lidt uvenner med en admin over en småting, men det er noget jeg arbejder med og prøver at behærske mig selv:). jeg er stærkt imod griefers og folk som bare vader ind i folks huse og ikke overholder reglerne når der ikke er en admin på. jeg vil selv sige at jeg er afhængig af minecraft og kan godt mærke det hvis jeg ikke har spillet det i lang tid så jeg bliver nok ved med at spille det. (jeg ved det jeg er en nørd :geek: )

interesser: Pc, CoD, Minecraft, klatring, musik og min hund. jeg interesser mig også for fodbold (manchester united ftw^^) også selvom jeg ikke kan se de fleste af deres kampe følger jeg stadig med i hvad der sker omkring dem.

Minecraft erfaring: jeg købte spillet mens det var alpha og det er det spil som jeg har spillet mest siden og sammen med CoD og Dead Space 2 er det det spil jeg spiller mest. jeg er også begyndt at tænke lidt mere kreativt i minecraft så jeg har lavet en singleplayer med spil og en creative. jeg har spillet mest survival, men jeg opdagede creative for et godt stykke tid siden og så har jeg ellers ledt efter en god server næsten lag fri.

venner på severen: Kozmin, UnbrokeNN. som jeg har tænkt mig at bygge ting sammen med og bo sammen med. dette er på forhånd aftalt med dem og skal ændre sig fra tanke til virkelighed hvis jeg altså kommer ind.

hvorfor jeg vil joine severen: jeg kender Kozmin og UnbrokeNN IRL og Kozmin har fortalt mig at det er en god server som har en hyggelig atmosfære og er meget sjov at spille på. Det lød også som om at admins har styr på tingene og slår hårdt ned på griefers og uvenlige folk. jeg vil også gerne spille på den fordi at de andre creative servers jeg har været inde på er der ikke regler for bygninger og hvor der må bygges. en anden grund til at jeg vil joine severen er fordi at der er tit en admin inde som kan holde styr på tingene og det er kontrolleret hvem man lukker ind ved at man skal ansøge først. det synes jeg er godt selvom det med ord ikke helt lige mig ;)

bygninger jeg tænker på at bygge: jeg har tænkt på at lave en labyrint som selvfølgelig har skilte udenfor hvor man bliver advaret. jeg har også overvejet at bygge en mini by så når man går derinde skulle man gerne føle sig lidt som King Kong :). jeg har også tænkt at lave en statue af mario (mit skin er IKKE mario) også selv den bliver svær. jeg har også mange andre ideer til bygninger og flere vil sikkert komme med tiden.

relgerne: jeg har forstået reglerne og har tænkt mig at overholde dem og har fuldt ud forstået dem.

jeg håber min anden ansøgning bliver godtaget og at jeg kommer igang hurtigst muligt venlig hilsen Lasse :)
rekute1

Posts: 4
Joined: 20 Feb 2011, 21:16
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: rekute1 ansøgning

Post by miscje »

Jeg kan rigtig godt lide din ansøgning. Din ærlighed under "lidt om min personlighed"-afsnittet kan jeg specielt godt lide. Nu har du givet os en lille heads up omkring dit temperament, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem, da du med stor sandsynlighed ikke vil blive uretfærdigt behandlet.
Derfor får du også denne gang en godkendelse af mig. Men husk, at der stadig er to admins, der skal godkende inden promotion som tidligst kan ske i weekenden...
You stay classy
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: rekute1 ansøgning

Post by julemand101 »

Hmm jeg godkender dig men du bør lige vide at man skal starter sætninger med stort begyndelsesbogstav. Det gør det meget nemmere at læse. Så hvis du sørger for at være opmærksom på den slags for fremtiden så er du velkommen. Kom på her i weekenden og snak med en admin og bliv promoted. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

Re: rekute1 ansøgning

Post by rekute1 »

Tusind tak:) vi ses på severen:)
User avatar
Wufei
Posts: 190
Joined: 06 Nov 2010, 10:01

Re: rekute1 ansøgning

Post by Wufei »

Super godt Lasse!
Herligt at se en der tager vores kommentarer til sig, starter fra bunden af igen, og kommer ud med en fin ansøgning. Vi ses i weekenden til en lille test af reglerne og promotion ;)
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

Re: rekute1 ansøgning

Post by rekute1 »

Det bare iorden :)
User avatar
Cyndrom
Posts: 73
Joined: 08 Nov 2010, 00:08
Location: Svendborg

Re: rekute1 ansøgning

Post by Cyndrom »

Synes også bare lige at jeg ville tilkendegive at jeg virkelig godt kan lide denne ansøgning :P
User avatar
rekute1
Posts: 10
Joined: 20 Feb 2011, 21:16

Re: rekute1 ansøgning

Post by rekute1 »

Tusind tak cyndrom:D det gør mig meget glad at læse :)
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: rekute1 ansøgning

Post by miscje »

Jeg har foretaget test, som blev bestået. Men kunne ikke promote, så det skal bare gøres ved lejlighed.
You stay classy
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: rekute1 ansøgning

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply