Ansøgning om at komme ind på Crafters.dk serveren.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
niclas3214

Ansøgning om at komme ind på Crafters.dk serveren.

Post by niclas3214 »

Hej, mit navn er Niclas Gutt Andreasen og jeg kommer fra Odense sv, som ligger i fyn i danmark.
Jeg vil ikke sige nøjagtig min position hvor jeg sidder og spiller dagen lang, fordi man kan jo aldrig vide om
det nu skulle være alt muligt bla bla man lige pludselig får.

Jeg er 10 år, men bliver 11 om ca. En måned.

Jeg har faktisk lavet rimelig mange MINECRAFT brugere, men dem har jeg glemt koden eller den ligepludselig
gik død.. (kan ikke spille på den mere fordi nogen har hacket sig ind på den.)
Men mit minecraft navn som jeg spiller på nu hedder Niclas3214.
Jeg tror næsten at INGEN kan gætte min kode til brugeren.. Jeg håber at ingen kan.

Min interreser og fodbold, minecraft, Call of Duty, og sjove internet spil jeg lige finder på et eller andet tidspunkt.
Men sevfølgelig så er det også sjovt at snakke med vennerne om minecraft, fodboldresultater og alle de store fodboldstjerner.

Jeg har ikke specielt meget erfaring med minecraft, tror jeg, har set videoer til det, i ca. 1 måned og jeg har også gået ind på andre sider hvor mange kunne få noget at vide om minecraft og prøve det.
Jeg har næsten kendt minecraft i et år nu, og spillet meget uden beta version(3 måneder uden at spille andre spil) også holdte jeg en lille pause, fordi der skal også være plads til fodbold og andre spil så man ikke blive helt optaget af et spil.
Også begyndte jeg at spille på beta version. (altså købt)
Jeg syns det var et fantastisk spil med beta version!
hvis de lavet en top 10 over bedste internet spil vil den nok være nummer 4 også nogle vildt andre gode internet spil på 1,2,3.

Jeg har 3 venner som spiller det, en som næsten er samme alder som mig en som er mindre end mig og en som er ældre end mig. (De er allesammen i familie)
Her får du navnene:
Triopen (ham som næsten er lige så gammel som mig selv)
Den lille hedder Jonathan irl, og han er syv år gammel. Han skule nok stå et eller andet sted på listen.
Den som er større end mig hedder på minecraft: Alex876 tror jeg.
Jeg vil lige prøve at lede efter deres navne på jeres server, så i kan få dem helt præcist.

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at joine jeres server fordi at mine 3 gode venner har talt om minecraft og spammed bussen helt vildt med at crafters.dk's server var så god.
Det har jeg så troede på og jeg kiggede lidt rundt tidligere idag og det var altså bare sådan en nice server!
Jeg elskede den simpelthen, men jeg syns godt nok i kunne lave flere porte i spawn til byerne.

Jeg har læst og forstået reglerne, og de var meget gode og meget.. hvad hedder det.. Bare rigtig gode.
Jeg har ikke skrevet at det der med gode ting bare som spam og tro det hjælper på det. Jeg mener det.
-Lavet af Niclas Gutt Andreasen
Ansøgning om tilladelse til at joine.
Last edited by niclas3214 on 10 Jun 2011, 17:24, edited 1 time in total.
miscje

Re: Ansøgning om at komme ind på Crafters.dk serveren.

Post by miscje »

Hej Niclas. Det ser ud til, at du har lagt meget tid i din ansøgning, og den er som sådan godt lavet (især din alder taget i betragtning). Jeg vælger at godkende den.

Jeg studsede dog lige over det du skriver med erfaring. Det er som om, at du modsiger dig selv ved at sige, at du (tror ikke) du har meget erfaring, men skriver alligevel, at du har kendt spillet i et års tid og spillet det udelukkende i tre måneder. Hvad skal vi tro?

PS: Har du købt alle dine forskellige Minecraft-kontoer? Det har da været dyrt, har det ikke?

PPS: Husk at tilføje alle navnene på vennerne så snart du finder ud af dem.
You stay classy
niclas3214

Post by niclas3214 »

Hej miscje, angående mine erfaring så har jeg spillet et års tid som sagt, så har jeg erfaring, men skrev den lige når jeg kom hjem fra dyrskuepladsen så var lidt træt.
niclas3214

Post by niclas3214 »

angående andre bruger, så havde jeg købt minecraft på en af dem, de andre havde jeg ikke havde købt på er spillet uden beta version med mine venner :)
niclas3214

Post by niclas3214 »

Jeg fandt ud af hvad mine to gode venner hed!
Den lille hed: ONULON
og den store: Alex8773
:)
Så ved alle i andre det også! :mrgreen: :evil: :lol: :lol: :lol:
Rekalty

Post by Rekalty »

Tested og Promoted
Post Reply