Sad lige og tænkte... Når der engang kommer monstre på serveren kan man så ikke på en eller anden måde gøre så der ikke kan spawne creepers?
det vel være pænt irriterende hvis fx. ens hus man har brugt 100 år på at bygge bare bliver sprunget i luften fordi der er en eller anden der lige skulle se det og der så lige kom en creeper...
Ps creeper er de der underlige grønne sataner der springer dig i luften i singleplayer hvis du skulle være i tvivl
creepers..?
- CptTomatoKing
creepers..?
⚒ To mine, or not to mine...
- xcanner
- RLarsen
- CptTomatoKing
Re: creepers..?
Godtxcanner wrote:Har allerede et mod på serveren som disabler creepers
Øh de grønne ting der springer i luften?? altså dem her??RLarsen wrote:creepers skal da slås til når de ikke er så buggy!
Så bliver det nok grifferens nye bedste ven (når de jo ikke har TNT...)
- RMJ1984
Kan du ikke slå spiders fra istedet for
Vi skal da bare have et mod som gør at creeper som angriber dig, er de eneste der kan skade dine blocks.
Må være en programmør som kan lave det
men igen creepers sprænger vel kun i luften hvis du er der og tager skade? aka griefers ville da slå sig selv i hjel for 3x3 block skade ?
Vi skal da bare have et mod som gør at creeper som angriber dig, er de eneste der kan skade dine blocks.
men igen creepers sprænger vel kun i luften hvis du er der og tager skade? aka griefers ville da slå sig selv i hjel for 3x3 block skade ?
- xcanner
Pt. er det kun creepers man kan slå fra, og at lave det sådan at det kun er dine egne blocks de kan ødelægge kommer 100% ikke!RMJ1984 wrote:Kan du ikke slå spiders fra istedet for
Der kommer nok et mod, hvor de kan sprænge og give spillere skade, men ikke blocks.
It's all about the community
- Pars
Er det ikke meningen at der skal være alle monstre? Og for en god ordens skyld skal det siges at de kun spwaner i mørke, dvs. at et par fakler fjerner truslen med creepers mv. Sådan er det i hvert fald i SP.
- CptTomatoKing
RMJ at dø betyder ikke noget, man spawner jo bare igen... og 1 blok er nok at smadre hvis den sidder rigtigt...
god ide med det mod xcanner
og Pars så skal man jo bygge fakler så langt omkring der ikke kommer monster i området om natten og det kan være meget langt
god ide med det mod xcanner
og Pars så skal man jo bygge fakler så langt omkring der ikke kommer monster i området om natten og det kan være meget langt
- lindrup
Jeg tillader mig lige at bumpe den her tråd, for jeg kunne egentligt godt tænke mig at vide om der kommer creeps på serveren på et (evt. snarligt) tidspunkt?
Jeg er i hvert fald tilhængere af at der er creeps med, det gør spillet en del mere spændende imo. Dessuden har jeg stock pilet en del våben osv til at tage godt i mod dem
Jeg er i hvert fald tilhængere af at der er creeps med, det gør spillet en del mere spændende imo. Dessuden har jeg stock pilet en del våben osv til at tage godt i mod dem
- xcanner
Har ikke tænkt videre over om hvornår monstre skal enables.lindrup wrote:Jeg tillader mig lige at bumpe den her tråd, for jeg kunne egentligt godt tænke mig at vide om der kommer creeps på serveren på et (evt. snarligt) tidspunkt?
It's all about the community