Stoxville et Projekt af StjerneIdioten og Cnoob

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
Post Reply
stjerneidioten

Stoxville et Projekt af StjerneIdioten og Cnoob

Post by stjerneidioten »

Well, CNoob og jeg har igennem den sidste måneds tid kreaeret en lille by kaldet Stoxville.
Historien bag valg af navnet var at det skulle være noget vi begge to kunne være med på og tjah, [ST]jerneidioten og CNoob også kendt som Ch[OX] og så var navnet jo hjemme ;D

Vi er så ikke helt færdige med byen, men vi har valgt at lægge lidt billeder op af hvor langt vi er nået, håber i vil nyde dem :)

Vi planlægger også at lave en video når vi mener at vi er helt færdige. Hvilket vi nok ikke er lige forsat da vi konstant kommer på nye ideer til byen f.eks. et fremtidigt elværk som skal styre elforsyning med en hovedafbryder hvor diverse redstone styrede genstande kobles på. Og et kloaksystem til at... Det ved i vidst godt ;)

Og billederne skal ses fra det nederste billede og så op, i hvert indlæg vel at mærke, og indlæggene skal læses i normal rækkefølge :P Ja jeg er dårlig til det her ;D
Attachments
Her er så den (indtil videre) Sidste store gade i Stoxville, med hotellet liggende nederst til højre(Bygningen med altaner)
Her er så den (indtil videre) Sidste store gade i Stoxville, med hotellet liggende nederst til højre(Bygningen med altaner)
Og her er der så hvis man fortsætter lige over i krydset.
Og her er der så hvis man fortsætter lige over i krydset.
Her er der så et ubebygget område, med grundplan til en kirke.
Her er der så et ubebygget område, med grundplan til en kirke.
Den gade vi lige har været på, set fra vejkrydset længere fremme.
Den gade vi lige har været på, set fra vejkrydset længere fremme.
Anden etage i klubben ;D
Anden etage i klubben ;D
Et lille closeup af DJ Chox mixerpult, den er fuldt funktionel med alle instrumenter som lige pt. er tilgængelige i Minecraft.
Et lille closeup af DJ Chox mixerpult, den er fuldt funktionel med alle instrumenter som lige pt. er tilgængelige i Minecraft.
Og her set indefra ;D
Og her set indefra ;D
Så har vi en lille danseklub, her set udefra :D
Så har vi en lille danseklub, her set udefra :D
Og et mindst ligeså nemt ankomstsystem.
Og et mindst ligeså nemt ankomstsystem.
Med et ekstremt nemt og brugervenligt afgangssystem.
Med et ekstremt nemt og brugervenligt afgangssystem.
Mere hovedbanegård.
Mere hovedbanegård.
Vi har en hovedbanegård.
Vi har en hovedbanegård.
Her er et billede af Stoxville set fra den gade der leder ind i byen udefra.
Her er et billede af Stoxville set fra den gade der leder ind i byen udefra.
Der er desværre en bug i tunnellen, så når det regner får man det mest insane hakken i billedet.
Der er desværre en bug i tunnellen, så når det regner får man det mest insane hakken i billedet.
Og her er jeg gået lidt tættere på tunnellen.
Og her er jeg gået lidt tættere på tunnellen.
Her ser vi så vejen forsætte væk fra broen (jeg står på broen) og vi ser den forsvinde ind i bjerget hvor Stoxville ligger bag.
Her ser vi så vejen forsætte væk fra broen (jeg står på broen) og vi ser den forsvinde ind i bjerget hvor Stoxville ligger bag.
Her ser vi broen mens man står på vejen nedenfor og kigger lidt skråt på den. Man kan se hvor stor den egentlig er og så ser den godt ud i mørke ;D
Her ser vi broen mens man står på vejen nedenfor og kigger lidt skråt på den. Man kan se hvor stor den egentlig er og så ser den godt ud i mørke ;D
Her kan man så ane enden af broen(Jeg har bare vendt mig om i forhold til det nedenunder stående billede) og man kan samtidig se en af vores attraktioner, kyllingen :P
Her kan man så ane enden af broen(Jeg har bare vendt mig om i forhold til det nedenunder stående billede) og man kan samtidig se en af vores attraktioner, kyllingen :P
Det er så broen ud til byen set fra byens retning af, den forsætter så ca. 600-700 blocks i den retning før den rammer vores gamle hjem og CNoob og MPOLE's kaktusfarm.
Det er så broen ud til byen set fra byens retning af, den forsætter så ca. 600-700 blocks i den retning før den rammer vores gamle hjem og CNoob og MPOLE's kaktusfarm.
Stoxville før bygningerne blev bygget, set fra når man lige kommer ud af tunnelen.
Stoxville før bygningerne blev bygget, set fra når man lige kommer ud af tunnelen.
julemand101

Re: Stoxville et Projekt af StjerneIdioten og Cnoob

Post by julemand101 »

Lige et trick. Du kan trykke F1 for at skjule dit Minecraft interface således vi ikke ser fx chatten. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
stjerneidioten

Post by stjerneidioten »

Flere billeder. Og tak for rådet Julemand, nu skal jeg så bare huske at bruge det i praksis :P
Attachments
Og her tilsidst er et billede af hele Stoxville set fra vores ligenu eneste vagttårn.
Og her tilsidst er et billede af hele Stoxville set fra vores ligenu eneste vagttårn.
Og her er et lille kig på markedspladsen bag hotellet.
Og her er et lille kig på markedspladsen bag hotellet.
Og her ser vi den lagerbygning som lige pt. fungere som forskningscenter i svampespredning.
Og her ser vi den lagerbygning som lige pt. fungere som forskningscenter i svampespredning.
Og her står jeg oppe på toppen af kublen og kigger ud over Stoxville.
Og her står jeg oppe på toppen af kublen og kigger ud over Stoxville.
Her er et kig ud igennem stjernekikkerten, som ikke rigtig fungere i tordenvejr og stjernefri nætter.
Her er et kig ud igennem stjernekikkerten, som ikke rigtig fungere i tordenvejr og stjernefri nætter.
Det her er et kig op igennem vindeltrappen. Den er lavet primært af glas for at lade lyset komme ind i det store rum som bygningen er.
Det her er et kig op igennem vindeltrappen. Den er lavet primært af glas for at lade lyset komme ind i det store rum som bygningen er.
Og her set oppefra.
Og her set oppefra.
Og her set indefra.
Og her set indefra.
Her er så byens "Observatorium/City hall" set udefra, i tordenvejr.
Her er så byens "Observatorium/City hall" set udefra, i tordenvejr.
En lille tom grund bagerst i byen, hvem ved hvad der skal ligge her? Og man kan se det eneste færdigt byggede tårn lige pt.
En lille tom grund bagerst i byen, hvem ved hvad der skal ligge her? Og man kan se det eneste færdigt byggede tårn lige pt.
Og her er et fra et af værelserne på anden sals altaner.
Og her er et fra et af værelserne på anden sals altaner.
Her er et billede af et af værelserne fra første sal.
Her er et billede af et af værelserne fra første sal.
Her er et billede af første sal med værelser. Anden sal ser præcis ligesådan ud.
Her er et billede af første sal med værelser. Anden sal ser præcis ligesådan ud.
Hedder det en vestibule? Idk, det er hvertfald lige inden for hotellets døre, med modtagelsesskranken.
Hedder det en vestibule? Idk, det er hvertfald lige inden for hotellets døre, med modtagelsesskranken.
Closeup af hotellet.
Closeup af hotellet.
maja4626

Post by maja4626 »

Fedt! Du skal vidst ligge billeder ind af kirken, nu hvor den er færdig!<3
- Ved mindre i mangler alteret :D
Image
Post Reply