VIP
- poppop4231
VIP
HVorfor er det egentlig i har VIP?? det har undret mig over hvorfor kan man ikke bare bygge hvor man vil??
- xcanner
Re: VIP
Vi mener selv vores regler er ganske simple og faktisk bare er almindelig "sund fornuft og gensidig respekt".poppop4231 wrote:HVorfor er det egentlig i har VIP?? det har undret mig over hvorfor kan man ikke bare bygge hvor man vil??
Grunden til at man skal ansøge om at blive VIP er for at undgå griefere (folk der bare kommer for at ødelægge).
It's all about the community
- RMJ1984
Re: VIP
Vi startede skam server i sin tid, hvor folk bare kunne komme og bygge.
Det gik ikke langtid før griefere og børn kom.
Så var der ild i alt. ting sprunget i luften, ødelagt osv.
Hvis man vil have en server, hvor man vil have folk kan bygge store flotte ting, så er man nød til at sikre det ikke blive ødelagt, Der kan jo let gå en masse tid med at bygge noget.
Der er en grund til du ikke finder nogen server, nogensteder hvor folk bare kan komme og bygge og hvor der er noget flot. Grifere har det med at komme om natten hvor ingen er online, så mods hjælper ingengang ret meget.
Så det er bare et nødvendigt onde fordi nogle mennesker er tumper lige som i virkeligheden :S lader du noget stå oplåst sig en cykel så går der sådan ca 5min før den er stjålet.
Træls er det. men det er jo som det er.
Det gik ikke langtid før griefere og børn kom.
Så var der ild i alt. ting sprunget i luften, ødelagt osv.
Hvis man vil have en server, hvor man vil have folk kan bygge store flotte ting, så er man nød til at sikre det ikke blive ødelagt, Der kan jo let gå en masse tid med at bygge noget.
Der er en grund til du ikke finder nogen server, nogensteder hvor folk bare kan komme og bygge og hvor der er noget flot. Grifere har det med at komme om natten hvor ingen er online, så mods hjælper ingengang ret meget.
Så det er bare et nødvendigt onde fordi nogle mennesker er tumper lige som i virkeligheden :S lader du noget stå oplåst sig en cykel så går der sådan ca 5min før den er stjålet.
Træls er det. men det er jo som det er.