_jhamm_'s ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
_jhamm_

_jhamm_'s ansøgning

Post by _jhamm_ »

Navn: Marc

Minecraft navn: _jhamm_

Alder: 14

Interesser: Minecraft, computer, fjernsyn, skak

Minecraft erfaring: Har spillet i over en måned. Er god til det meste. Er altid kreativ, og hvis jeg ikke kan finde ud af noget, så lærer jeg det =)

Venner på serveren: ingen desværre. Håber jeg kan få nogen venner derinde.

Hvorfor jeg vil joine jeres server: Jo det ser ud til at være en hyggelig server, hvor alle hjælper hinanden, og er glade for at spille, og det er det vigtigeste. Der er også andre grunde. I er danskere, og så er den mindste grund jeg har, er at da jeg gik ind for at kigge mig omkring så blev jeg fanget i et hus. Jeg skrev hjælp! hjælp! men kom ikke ud.

Har jeg læst og forstået reglerne: ja har læst dem igennem

Bonus info: Har spillet på en lille server med min fætter, hvor det kun var os to der spillede. Den har jeg tænkt mig at fortsætte på, men jeg vil osse have tid til at komme ind og spille her.

Har osse nogle få spørgsmål: hvad er sky land? Hvordan finder man ud af hvor man skal bygge sit hus henne? og hvorfor ser jeg ingen spillere, når jeg bare går normalt rundt i crafters.dk serveren? Er det fordi i ikke er så mange? Håber i godkender mig. =)
Last edited by _jhamm_ on 13 Jun 2011, 16:31, edited 1 time in total.
miscje

Re: _jhamm_'s ansøgning

Post by miscje »

Hej, tak for ansøgningen. Prøv at sætte lidt kommaer og punktummer, og start med stort bogstav så den er læsbar. Så er jeg sikker på, at den bliver godkendt. ;)
You stay classy
_jhamm_

Post by _jhamm_ »

har prøvet at sætte kommaer, punktummer, og stort bogstav nu.
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt, hop ind på serveren og fang mig eller en anden admin.
_jhamm_ wrote:Navn: Marc
Har osse nogle få spørgsmål: hvad er sky land? Hvordan finder man ud af hvor man skal bygge sit hus henne? og hvorfor ser jeg ingen spillere, når jeg bare går normalt rundt i crafters.dk serveren? Er det fordi i ikke er så mange? Håber i godkender mig. =)
Skyworld er en ny verden på crafters.dk. Lige nu er der 30 spillere på men verden er meget stor :D Man finder et sted hvor der ikke er bygget, eller man kan prøve at joine nogen af de mange byer der er rundt omkring.
It's all about the community
miscje

Post by miscje »

Det hjalp gevaldigt. :D Jeg godkender den.
hvad er sky land?
Jeg ved ikke om du mener Sky City eller Skyworld. Men Sky City er en by inde på den normale server, hvor husene er bygget på en platform oppe i skyerne.
Skyworld er en ny verden, hvor det hele er bygget på svævende øer. Denne verden er ikke tilgængelig for alle endnu, da den stadig er under opbygning.
Hvordan finder man ud af hvor man skal bygge sit hus henne?
Du bestemmer helt selv hvor du vil bygge hus henne. Så længe du bare overholder reglen om 20 blokke til nærmeste nabo, så er der frit valg. Nogle byer, såsom Sky City og Tower Town, kræver dog, at du lige spørger om lov først. Men de er alle flinke, og er sikker på, at du kan få en plads.
hvorfor ser jeg ingen spillere, når jeg bare går normalt rundt i crafters.dk serveren? Er det fordi i ikke er så mange?
Grunden til, at du ikke har set nogle spillere er nok, at de render rundt i deres miner eller "hjem", hvilket ofte ligger ret langt fra spawn, hvor du startede. Du skal huske, at det er et kæmpe map, så det er ikke så ofte, at man render på hinanden helt tilfældigt.
You stay classy
miscje

Post by miscje »

_jhamm_ kunne ikke svare på hvad exploits er, så han skal lige læse lidt på det inden promotion.
You stay classy
_jhamm_

Post by _jhamm_ »

miscje wrote:_jhamm_ kunne ikke svare på hvad exploits er, så han skal lige læse lidt på det inden promotion.
har læst det igennem mange gange nu
Pars

Post by Pars »

promoted
Post Reply