Forslag 1 :Jeg ved ikke om det er muligt at få en irc på minecraft chatten, så man kunne sidde med i mit tilfælde min iphone, og følge med i hvad der sker eller sådan noget.
Forslag 2 :En kategori her på forummet som hedder "Trade," hvor man så ville kunne poste at, jeg f.eks søger 5 stakke obsidian (det gør jeg faktisk), og at jeg har meget træ til salg (ca 30 stakke).
Irc og handels tråd
- julemand101
Re: Irc og handels tråd
Forslag 1:
Det er noget jeg selv ser på men er blevet skubbet pga. eksamener. Skal forsøge at huske på det når jeg har tid igen.
Forslag 2:
Synes ikke selv det er nogen god ide. Problemet er den meget tid der kommer til at gå med at skulle forhandle samt døje med at folk så skal være online samtidige. Desuden har jeg svært ved at se det store problem i den måde det fungerer på nu hvor man lige spørger i chatten. Jeg kan evt. gå med til at undersøge muligheden for flere kanaler i chatten.
Det er noget jeg selv ser på men er blevet skubbet pga. eksamener. Skal forsøge at huske på det når jeg har tid igen.

Forslag 2:
Synes ikke selv det er nogen god ide. Problemet er den meget tid der kommer til at gå med at skulle forhandle samt døje med at folk så skal være online samtidige. Desuden har jeg svært ved at se det store problem i den måde det fungerer på nu hvor man lige spørger i chatten. Jeg kan evt. gå med til at undersøge muligheden for flere kanaler i chatten.

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Efter som banken ikke rigtig bliver brugt mere til dens oprindelige fårmål, var det så en ide at lave den om til en "børs bank"bobiboblolo wrote: Forslag 2 :En kategori her på forummet som hedder "Trade," hvor man så ville kunne poste at, jeg f.eks søger 5 stakke obsidian (det gør jeg faktisk), og at jeg har meget træ til salg (ca 30 stakke).

It's all about the community
- bobiboblolo
Det havde jeg også tænkt mig at foreslå men skulle lige finde et link, det har jeg stadig ikke fundet men et godt mod hedder "tradesigns" og det er en del af bukkit essentials.xcanner wrote:
Efter som banken ikke rigtig bliver brugt mere til dens oprindelige fårmål, var det så en ide at lave den om til en "børs bank", hvor man kunne poste skilte med hvad man vil bytte med? Jeg tror endda vi har muligheden for trade skilte, som direkte kan trade skilte (jeg skal lige undersøge det lidt mere inden jeg lover noget).
- bobiboblolo
De trade signs er det de her?
http://ess.khhq.net/wiki/Sign_Tutorial#Trade_Sign
Og i såfald synes jeg at vi kun skal have det skilt der hedder "Trade" og ikke "buy", "sell" eller de skilte som ikke hedder eco.
http://ess.khhq.net/wiki/Sign_Tutorial#Trade_Sign
Og i såfald synes jeg at vi kun skal have det skilt der hedder "Trade" og ikke "buy", "sell" eller de skilte som ikke hedder eco.
- CptTomatoKing
Virker det så sådan at du køber ting fra en kiste under?
⚒ To mine, or not to mine...
- xcanner
Hvordan de virker ved jeg ikke endnu, men det bliver block/block trade uden "økonomi"
- CptTomatoKing
Jeg tror også at det er bedst uden "bob" 
Men det var bare om den spawner de blocks man køber ind i spillet og smider dem man sælger ud.. For hvis det er sådan noget så tror jeg vi skal finde et andet plugin

Men det var bare om den spawner de blocks man køber ind i spillet og smider dem man sælger ud.. For hvis det er sådan noget så tror jeg vi skal finde et andet plugin

⚒ To mine, or not to mine...
- xcanner
Det skal fungere sådan at den naturligvis ikke spawner blocks, men sælger dem man sætter til salg.007mads1 wrote:Jeg tror også at det er bedst uden "bob"
- bobiboblolo
Den jeg har linket til, er bare et skilt du laver, og skriver hvor mange du vil sælge af en det du sælger. Så tager skiltet det du ville sælge, og når en person så kommer hen og højreklikker på skiltet så køber personen x antal (definerbart af sælger) for x antal af det sælger vil have. Når du så vil have resten, som ikke er blevet solgt og det der er blevet solgt, så smadre du skiltet og får det hele tilbage.
Last edited by bobiboblolo on 19 Jun 2011, 11:18, edited 2 times in total.