Ansøgning af JBrammer

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
JBrammer

Ansøgning af JBrammer

Post by JBrammer »

Hej.
jeg hedder Jonas Brammer og jeg er 18 år, og kommer fra Midt/syd jylland.
I min firtid er jeg ved at uddanne mig som landmand og går på bygholm landbrugsskole,
hvor jeg så ville arbejde med grise,da jeg føler det er noget for mig.
Ellers kan jeg godt lide at spille meget computer og være sammen med mine venner hvor vi så lige får et par øl eller flere.
Af de spil jeg også spiller er "Mw2, Counter-strike : Source, Garrysmod og et spil der hedder APB Reloaded og så minecraft selvfølgelig

Jeg kunne godt tænke mig at spille inde på crafters minecraft server, da jeg kender Cnoob/Ch0x, MPOLE og stjerneidioten og dem
snakker jeg med til hverdage så kan vi også hygge os over der. og så er mit nye minecraft navn : JBrammer

Det med server regler osv, har jeg godt styr på da jeg har en anden account hos jer, men den har jeg ændret fordi jeg blev træt af mit navn
så jeg købte en ny.

En anden grund til jeg godt ville spille på jeres server er fordi jeg mener det er en god server, og så jeg igang med at bygge en by sammen med
mine venner "Cnoob/Ch0x, MPOLE og stjerneidioten " . Jeg har brugt meget tid på at lære spillet minecraft og er blevet rigtig god til det blandt andet
efter jeg er begyndt at spille på crafters.dk på min anden account " BrammeR_unicorn "
Post Reply