Hej Crafters.dk.
Alder: 12 et halvt.
Hvor lang tid jeg har spillet ''Minecraft'': Ca 7-9 måneder og er ret god til det, kan godt li´og lave Luksus huse og nye ting andre ikke har prøvet før, Jeg har bygget en Mushroom Fra Mario, Sammen med min storebror. kan også lide og lave små ting og store ting.
Navn: Casper (efternavn er slettet af moderator)
Hvorfor vil du joine vores server: Lave ting med vennerne og chatte med andre personer inde på crafters. Og lære dem bedre og kende dem.
Interesser: minecraft, gamer lidt(meget). fodbold. Counter Strike Source. Facebook. Lidt Skype. og Skate 3.
By: Thorsø.... Tæt ved Randers og aarhus.
Skole:Tungelund Skolen(Thorsø)
Hvorfor jeg gerne vil ind på serveren: Nogle af mine venner Fx emilhee mathascoolboss OSV...
Har fået og vide at det er en RIGTIG god server af mine venner. Plus at jeg vil´lære andre minecraft,s accounts at kende og få det sjovt med dem,
Regler: Har læst reglerne godt igennem op til flere gange, så jeg vil ikke gøre noget forkert Vil også opføre mig pænt og ikke svine andre folk til med at de er dårlige, fordi det har vi jo alle været en gang.
Hilsen Casperlt1
ansøgning. (færdig)
- casperlt1
ansøgning. (færdig)
Last edited by casperlt1 on 22 Jun 2011, 13:29, edited 5 times in total.
Mange får, er bedre end en ged.
- kirkhammer
Re: ansøgning. (færdig)
Hej Casper
Du har ikke skrevet om du har læst og forstået reglerne http://www.crafters.dk/?page_id=786 ?
Du har ikke skrevet om du har læst og forstået reglerne http://www.crafters.dk/?page_id=786 ?
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
og kan du fortælle lidt om dine erfaringer med Minecraft såsom hvad du har bygget? og hvor længe du har spillet? og lidt mere til dine interesser?
- kirkhammer
hvilke andre spil spiller du og hvad er din erfaring med minecraft se forrige spørgsmål.
- kirkhammer