Hvilke plugins?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
macnetic

Hvilke plugins?

Post by macnetic »

Hej alle,

jeg ville bare lige høre hvilke plugins I bruger her, har lavet en privat server med bukkit, men pluginsene virker ikke helt som det er meningen. hvile plugins bliver brugt her, og med hvilken opsætning?
...
Rekalty

Re: Hvilke plugins?

Post by Rekalty »

Først bliver du banned, så vil du have hjælp til at starte din egen server op? Og jeg må gå ud fra at "MAC Parken" er noget på din egen server, du skal ikke bruge dette forum til at lave reklame for din egen server, lav den signatur om, ellers må vi gøre det for dig.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

den MAC park er noget vi havde på denne server... så.... men den har været forladt i et halvt år... og rent nygerighed... hvorfor blev han bannet??
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

macnetic:
Jeg vil anbefale at du selv finder ud af det. Hvis du er interesseret i råd og vejledning har jeg netop givet en anden spiller et tilbud hvor jeg sætter serveren op. Men det er altså noget der koster knaster.

Min vurdering af Minecraft og Bukkit miljøet er at det er temmelig simpelt at sætte op hvis man bare har viljen til at sætte sig ind i det. Det lykkes mig at sætte mig ind i Crafters.dk opsætning på en uges tid og det var endda en opsætning som var sat op af xcanner hvilket betød at der lå en hel del ting der ikke er standard. Så jeg vil gå du fra at ved en helt frisk opsætning tager det måske 2-3 dage at sætte sig ind i det hele og have en velfungerende server.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply