Samfundstjenste

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
MrThomsi

Samfundstjenste

Post by MrThomsi »

.
Last edited by MrThomsi on 02 Jul 2011, 22:11, edited 1 time in total.
julemand101

Re: Samfundstjenste

Post by julemand101 »

Klagen er afvist. Jeg kan ikke acceptere folk der har så lidt moral at de tror at det er i orden at bryde reglerne selvom det kun er i kort tid. Du har accepteret reglerne men valgte at bryde dem på en måde der kræver man faktisk gør en del (tager alligevel lidt tid at installere et xray mod).

Min anbefaling. Find en anden server og forsøg at lade vær med at dumme dig der.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
MrThomsi

Post by MrThomsi »

.
Rekalty

Post by Rekalty »

Det er ligemeget "hvor meget" du har brudt reglerne, om det er 1min eller 1 time, du har stadig brudt reglerne, om så nogen anden har installeret xray for dig, er også helt ligegyldigt, som jule skriver er din klage afvist, find et andet sted og spille.
MrThomsi

Post by MrThomsi »

.
julemand101

Post by julemand101 »

Du kan ikke gøre noget. Vi forsøger at have en server med brugere der forstår at overholde reglerne. Du har vist os at vi ikke kan stole på dig og det kan du ikke rette op på igen på nogen måde.

Igen, find en anden server og lad vær med at bryde reglerne der. Sagen er lukket.

(Jeg kan sågar set at din ansøgning kom d. 18. juni og du blev så banned for brug af xray den 20. juni. Du har ærlig talt fortjent et evigt ban fra denne server).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply