PvP/map setup på crafters.dk

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
xcanner

PvP/map setup på crafters.dk

Post by xcanner »

Efter den først dag med PvP på crafters.dk, hvor vi i øvrigt også var oppe på 37 spillere online :D , så kommer der nok nogle ændringer til reglerne/opsætningen.

Til dem der er kede af at vi ikke har et SMP map (med mobs og uden PvP), kan jeg kun sige at det var meningen at der skulle være mobs i skyworld, dog er skyworld desværre ikke helt bug fri, og derfor er det ikke muligt, jeg regner dog selv med at det kommer igen.

Vi vil uden tvivl beholde skyworld og "normal" så længe det er teknisk muligt. PvP er noget vi "afprøver" og jeg vil på nuværende tidpunkt ikke afvise at den skal på sigt erstattes af et andet map (eller om det bliver et map vi beholder, f.eks. bare ved at tweake opsætningen lidt).

PvP er sjovt, lige indtil en eller anden dør... Og jeg vil bestemt ikke afvise at chatten var meget "træls", fra dem der var i PvP. Til forsvar skal det så siges at der var rigtig mange på i dag og det er helt nyt. Bare ærgeligt at folk ikke lige kan bruge 2 minutter på at læse reglerne.

Kom med jeres input mht. PvP i denne tråd
It's all about the community
Casper98dk

Re: PvP/map setup på crafters.dk

Post by Casper98dk »

Det var meget hyggeligt... Syntes PVP-world skal blive, og det er jo fint.... når folk følger de få regler der er.... Og jeg har opdaget få som gav mig nogle af mine ting igen efter de dræbte mig. Nogengange bliver PVP bare for meget... mistede op til flere af mine dia ting, da jeg faldt ud over siden på vores borg, og sunlolly dræbte mig... :C

Men min mening er: "behold den world, hvis folk kan finde ud af at følge de få regler der er..."

Hilsen Casper
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Altså jeg synes ikke, at det er nødvendigt med et pvp map, jeg vil bare gerne have et World (normalt ikke sky world) med mobs, som bliver resat engang imellem.
Image
Fyhu

Post by Fyhu »

Behold PvP på serveren, der er klart overtal på serveren, der gerne vil beholde det på PvP worlden. (:

Og det skal lige siges at mob spawners virker ikke i PvP worlden. ( mig og 007mads testede det igår, i en dungien jeg havde fundet.)
xcanner

Post by xcanner »

Få dem i spiller med på serveren til at komme på forummet og give deres kommentar med.
It's all about the community
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Fyhu wrote:....
Og det skal lige siges at mob spawners virker ikke i PvP worlden. ( mig og 007mads testede det igår, i en dungien jeg havde fundet.)
Ja jeg ville lige have skrevet på en post på forum men så begyndte serveren at opføre sig mærkeligt og jeg røg af (ville egntligt have tjekket loggen men havde ikke tid)
To mine, or not to mine...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Personligt synes jeg det er virkelig lækkert med et PvP-map. Jeg synes det er fedt at folk kan få lov til at bekrige hinanden indbyrdes, organisere små raids, lave en mindre hær, afholde eventuelle turneringer eller bare have muligheden for at afreagere på ham der bankede for hårdt på døren.

MEN!.. Det klassiske men..

Jeg er, som andre også har givet udtryk for, også rasende træt af folk der ikke forstå at man dør.. For det gør man. Folk står i udkanten af spawn og baiter. De løber lige ud og så ind igen, og så flamer de chatten fordi de fik tæsk. For det får man.. Og det er fedt!

Enten skal folk på serveren udvise en smule selvjustits og følge Regel nr. 14 + 20->24, ellers kan vi ikke lege..

Lad nu være med at tæsk hinanden i spawn..
Accepter, at hvis du stikker næsen udenfor, så bliver den fjernet!
Du kan løbe fra spawn i 4 retninger. Hvis den ene er fyldt med banditter, så er der 3 alternativer..
Hvis du har en masse ting på dig, så har du dem højst sandsynligt ikke med tilbage. Medbring kun hvad mistes må!
Hold det sobert og tænk over vi er her for at have det sjovt. Hvis i ikke synes det er sjovt at blive slået på, så lad være med at gå ind i PvP-world.

Hvis nogen er i tvivl om hvad PvP står for, så hop på Wikipedia

Hilsner og blå mærker fra Ninjastick!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
CasperSK

Post by CasperSK »

Jeg er ikke meget en kæmper selv, da jeg bruger en bærbar og touchpad, men jeg synes pvp er over fedt fordi min indre mekanikles kan lave traps, og man skal jo også passe på når man går ud.

Jeg bliver jo nok en af de franske vagter fra the holy grail og ser frem til kamp mod et par "silly english knikkets"

Total respekt for pvp og stor Kado til turtleguy for hans traphouse
we've tried nothing and we're all out of ideas.
theturtleguy

Post by theturtleguy »

Tak for rosen Casper ^^ ( Skal lige siges at Minecasp også har lavet lidt der :P)
Håber da ivertfald at "kado" betyder noget godt!:D
Post Reply