Er blevet muted? Julemand101 eller xcanner: svar tak!

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Rekalty

Re: Er blevet muted? Julemand101 eller xcanner: svar tak!

Post by Rekalty »

Pete har fået det samme afvide som dig, og også fået en advarsel, dog uden mute, da han godt kunne finde ud af at tie stille. Jeg /msg'ede ham og sagde til ham, at han ikke skal deltage i sådan nogle "diskussioner" og at hvis nogen genere ham, må han notere tidspunkt og bede en admin/mod tage sig af det, som sagt, præcis det samme jeg sagde til dig.

Som du muligvis kan læse, ville du sikkert ikke have sluppet med kun et mute, hvis en anden mod eller admin havde været aktiv da i havde jeres diskussion, så om du vil kan du se dig heldig at det var mig der stoppede jer. Jeg har unmuted dig på serveren nu, og igen, tag fat i en admin/mod hvis nogen genere dig, i stedet for at køre det videre til noget ingen gider høre på.
miscje

Post by miscje »

Jeg har også lige læst chatten igennem. Shit det blev jo bare ved og ved! Utrolig lang line i fik der. Men som jeg læser det, er Z0W4Y den offensive her, og er da slet ikke i tvivl om, at hvis jeg var online, blev han banned med det vuns.

Just my two cents.
You stay classy
Z0W4y

Post by Z0W4y »

Da jeg sagde jeg var ordblind, kom han med en ret så umoden kommentar.

men der er har vi mennesker jo forskellige synsvinkler.
MightyPete

Post by MightyPete »

Zow4y, er udemærket godt klar over du ikke ordblind. Du er der imod typen der retter på folk.

On topic:
Har igennem en længere periode ikke brudt mig om Zow4y's attitude over for andre, og bestemt ikke over for mig. Så prøvede netop ikke at ende diskussionen selv for, at han på et eller andet tidspunkt dummede sig.

Kan godt forstå folk synes det var irriterende at høre på, men ud over det, mener jeg personligt ikke, at jeg har sagt eller gjort noget forkert.

- Peace
Gode vibes
Rekalty

Post by Rekalty »

Z0W4y (og Pete), denne sag er lukket for mit vedkommende, hvis du vil rode op i det igen, må jeg blive nød til at genoverveje min beslutning.
Locked