Ansøgning om tilladelse om at joine

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Kawerses

Ansøgning om tilladelse om at joine

Post by Kawerses »

Alder: 14

Navn: Kasper

Minecraft navn: Kawerses

hvorfor jeg vil joine.
Jeg har en ven som spiller på jeres server, og den server jeg har været admin på 2 måneder er lukket, så jeg mangler en ny server at spille på :D (pls jeg vil ikke være admin )(endu)

Hvorfor skulle jeg have lov til at joine: Jeg har bygget flere ting, mest store miner, og lidt borge, men ellers har jeg ikke rigtig spillet Minecraft, jeg vil gerne bygge huse, miner, og andre rimeligt store projekter (Helst ikke alene) jeg forholder mig roligt, kan være seriøs hvis det kræves af mig.

Venner på serveren: MPC_Phoenix

Steam: The Kawerses {DkD}

placering: nordsjælland

Interesser: bygge ting, spille computer, snakke med venner over skype, og være sammen med familien.

Reglerne er rimelige, og kan bruges.

Det var så min app, håber jeg bliver godkendt

hope ill cya on server :arrow: ja, det tror jeg så er det :)
Last edited by Kawerses on 28 Jun 2011, 18:23, edited 2 times in total.
MPC_phoenix

Re: Ansøgning om tilladelse om at joine

Post by MPC_phoenix »

lol copy cat^^
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
Rekalty

Post by Rekalty »

Hvis du så også rent faktisk kunne sige, hvad han havde kopieret og hvor fra?
Kawerses

Post by Kawerses »

hvad?!??????? må man nu ikke bruge en anden som skabelon????????????? wtf
Rekalty

Post by Rekalty »

Fra MPC's app:

Hvorfor skulle jeg have lov til at joine: Jo, Jeg kan bedst lide at være for mig selv og ikke bygge i et stort bebygget område, det øger bare chancerne for at blive griefed. Jeg er venlig, seriøs når det kræves, ellers så vil jeg bare passe mig selv.

Interesser: Jeg kan godt lide at bygge ting, spille computer, snakke med venner over skype, og være sammen med familien.

Og Din:
Kawerses wrote: Hvorfor skulle jeg have lov til at joine: Jeg kan bedst lide at være for mig selv og ikke bygge i et stort bebygget område, det øger kun chancerne for at blive griefed, hvilket jeg hader. Jeg er venlig, seriøs hvis det kræves, ellers så vil jeg for det meste passe mig selv

Interesser: bygge ting, spille computer, snakke med venner over skype, og være sammen med familien.
Det er en ting at bruge en anden ansøgning som skabelon, noget helt andet er når du kopiere store dele af den som den originalt var, og bruger det som din egen.
MPC_phoenix

Post by MPC_phoenix »

Det ved jeg, jeg havde også givet ham lov... Jeg troede bare ikke den ville ligne så godt... Jeg må vel bare have lavet en god en^^ Ellers så håber jeg på at se dig inde på serveren kawer.
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
John F. Kennedy, Speech to UN General Assembly, Sept. 25, 1961
35th president of US 1961-1963 (1917 - 1963)
Kawerses

Post by Kawerses »

MPC_phoenix wrote:Det ved jeg, jeg havde også givet ham lov... Jeg troede bare ikke den ville ligne så godt... Jeg må vel bare have lavet en god en^^ Ellers så håber jeg på at se dig inde på serveren kawer.

Jeg undskylder hvis den ligner for meget, Jeg har aldrig været god til at lave ansøgninger ;(

Jeg håber jeg stadig kan få lov "jeg beder dig admin!"
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Det er altså ikke Mensa det her. Bare slap af og skriv hvem du er, hvor du er fra, hvem du kender herinde, hvorfor du vil spille her, hvad du har bygget tidligere og hvad du kunne tænke dig at bygge her. Alt sammen med dine egne ord. Læs det igennem et par gange for at fange de værste stave/tastefejl og så er den sikkert hjemme.

Og for guds skyld (eller xcanners) så læs reglerne igennem flere gange og tænk lidt over dem, så gør du os alle en tjeneste :-)
Image
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg har ændret din ansøgning lidt, fyld selv det ud jeg har markeret, gør det så godt du kan, bare du ikke igen kopiere så direkte.
Kawerses

Post by Kawerses »

Rekalty wrote:Jeg har ændret din ansøgning lidt, fyld selv det ud jeg har markeret, gør det så godt du kan, bare du ikke igen kopiere så direkte.

Nu har jeg ændret den til mine egne ord og ting, håber det går.
Post Reply