Først vil jeg gerne lige sige, at den her tråd på ingen måde er en sviner til moderators, blot en smule konstruktiv kritik. Og hold fast, for den er lang....
Som de fleste nok ved havde z0w4y og jeg, en lille episode igår. Han bedte om Julemandens og xcanner's mening. Julemanden mente, at det mute z0w4y fik skulle ændres til et livsvarigt ban. Samtidig lyder xcanner også skuffet over, at z0w4y ikke stoppede, da en moderator sagde til.
Rekalty valgte, at un-mute z0w4y og lade ham spille videre - hvilket jeg sagtens kan forstå! Alle skal have lov til, at få en advarsel (i mine øjne).
Men det er så her jeg ikke føler retfærdighed på nogen måde...
Jeg skrev også i går, at jeg ikke bryder mig om z0w4y's attitude over for andre spillere på serveren...
Da jeg logger ind i eftermiddags, starter jeg i PvP, jeg løber stille og roligt rundt og hygger mig. Lige pludselig bliver jeg angrebet og dør. Det første der bliver skrevet i chatten er "OWNED" fra z0w4y's side. Hvilket jeg synes virker meget hånene og bestemt ikke modent. Det virker som om at pvp ikke at lavet for at have sjov, men udelukkende for at tæske alle andre og føle sig stor.
Videre... Stort set hele dagen har z0w4y stået ude foran mit hus og sørget for, at jeg på ingen måde kunne bevæge mig ud. Jeg ved godt, at der ikke er en regel om, at man ikke må det, men jeg mener, at man godt kan tale om modenhed i den pågældende situation.
Senere gå jeg rundt og tjekker om jeg kan bevæge mig ud i sikkerhed. Da ser jeg 6 wool bloks på min grund som ikke burde være der. Jeg fik en moderator til at kigge på det, og det viste sig så, at det var z0w4y der havde placeret dem. Ikke for at svine den pågældende moderator til, men det er imod reglerne at griefe, og som jeg husker det, fik z0w4y ikke noget at vide. Han fjernede bare blokkene da han så sit navn i chatten, og spillede så videre.
Senere står jeg oppe på taget af mit hus og er ved at ændre lidt på det, i det samme kommer z0w4y rendende hen af mit hegn og begynder at smadre det græs han kunne nå. Jeg siger han skal tage sig sammen, og samtidig kontakter jeg en moderator privat, og spørger om det er imod reglerne at fjerne andres græs. Jeg får så at vide, at det er det, og jeg beder ham om at komme og kigge på det.
Imens der bliver kigget på det, dukker z0w4y op igen. Han begynder nu at smadre mit træ som han også kunne nå fra hegnet. Der blev jeg meget forvirret, han stod og ødelagde mit træ imens en moderator stod nedenunder. Jeg spurgte så hvorfor han ødelagde mit græs og mit træ, og her begynder han så at lyve om, at han ikke har gjort noget. Jeg mindes at moderatoren fortæller, at han så det, men det eneste jeg fik at vide var, at z0w4y og jeg nok skulle holde os på hver sin ende at mappet. (Her føler jeg mig utroligt uretfærdigt behandlet. Den pågældende moderator fik det helt klart til at lyde som om vi var lige gode om det.) Men z0w4y fik endnu engang ikke rigtig noget at vide, men spillede bare videre.
Jeg synes simpelthen ikke det kan være rigtigt, at man kan bryde så mange regler på så kort tid, uden det får de mindste konsekvenser.
Jeg beklager hvis der er stavefejl, men klokken er trods alt 01:00 og jeg er mildt frustreret.
- Peter Thomsen
Moderators for gavmilde
- xcanner
Re: Moderators for gavmilde
Tak for din kritik, det er kun sådan vi kan blive bedre! Og jeg vil love dig at vi tager dette op i admin forummet.
Vi giver mange en ekstra chance, mange gange hjælper det og andre gange var det en "nitte". Der er flere overvejelser i at give en spiller en ekstra chance,- en spiller som har været på serveren og opført sig ordenligt i den tid har større sandsynlighed for at få en jail tur, temp ban, mute eller anden "straf". Men det er en ren vurderessag i de enkelte tilfælde. Nogen gange vender vi de enkelte sager med hinanden andre gange ikke.
Dog mener jeg ikke vi er "for gavmilde". Du må også påberegne at PvP kan få blodet til at koge på mange spillere og man kan komme til sige noget og gøre noget man ikke lige normalt ville. Desuden har PvP lagt lidt anerledes "pres" på mods end vi er vant til og det skal vi også lige vende os til. Jeg er pt. ikke overbevist om dette er den rette PvP konfiguration, selvom det tydeligt er populært.
Vi giver mange en ekstra chance, mange gange hjælper det og andre gange var det en "nitte". Der er flere overvejelser i at give en spiller en ekstra chance,- en spiller som har været på serveren og opført sig ordenligt i den tid har større sandsynlighed for at få en jail tur, temp ban, mute eller anden "straf". Men det er en ren vurderessag i de enkelte tilfælde. Nogen gange vender vi de enkelte sager med hinanden andre gange ikke.
Dog mener jeg ikke vi er "for gavmilde". Du må også påberegne at PvP kan få blodet til at koge på mange spillere og man kan komme til sige noget og gøre noget man ikke lige normalt ville. Desuden har PvP lagt lidt anerledes "pres" på mods end vi er vant til og det skal vi også lige vende os til. Jeg er pt. ikke overbevist om dette er den rette PvP konfiguration, selvom det tydeligt er populært.
It's all about the community
-
Jeg vil give dig fuldstændig ret i, at man er en helt anden person i PvP. Men hvis man ikke kan håndtere reglerne, så må man altså blive væk!
Vi er nogen der spiller meget præcist efter reglerne, men hvis alle ikke gør, ødelægger det glæden for de fleste.
Jeg takker for din tid. (:
EDIT: Typo
Vi er nogen der spiller meget præcist efter reglerne, men hvis alle ikke gør, ødelægger det glæden for de fleste.
Jeg takker for din tid. (:
EDIT: Typo
Gode vibes
- Z0W4y
Min tur...
Ja, først og fremmest vil jeg sige, det der med "owned" er du lige så dygtig som jeg er til f.eks "tøs" noob
og faktisk har jeg også nogle screenshots af dig der skriver " gå nu væk din nar" til en der hedder absalon, bare lige for at vise jeg ikke er den eneste skurk.
nu da du laver denne fine topic, hvorfor så lyve, det der med græs er en løgn, det der med træ, er en løgn jeg hakkede ikke et træ ned, og det gras jeg fjernede plantede jeg igen, og endnu mere endnu, det skal da også siges at det wool jeg plantede ved din borg, var faktisk til dig, som en gave. men du blev med det samme aggresiv, og jagede mig væk.. det der med pvp er fordi, at du er den eneste som er tæt på mig.. også synes jeg du er sjov at være i krig imod.
Jeg har flere gange prøvet at slutte fred, og snakke ordentligt til dig, men det lader ikke som om det vækker interrese? og det kan i se i loggen jeg har skrevet, men mighty, jeg gider ikke have en vis krig mod dig.. derfor så burde vi slutte fred, men det er du vel ikke interreseret i?
sorry for stavefejl.
Ja, først og fremmest vil jeg sige, det der med "owned" er du lige så dygtig som jeg er til f.eks "tøs" noob
og faktisk har jeg også nogle screenshots af dig der skriver " gå nu væk din nar" til en der hedder absalon, bare lige for at vise jeg ikke er den eneste skurk.
nu da du laver denne fine topic, hvorfor så lyve, det der med græs er en løgn, det der med træ, er en løgn jeg hakkede ikke et træ ned, og det gras jeg fjernede plantede jeg igen, og endnu mere endnu, det skal da også siges at det wool jeg plantede ved din borg, var faktisk til dig, som en gave. men du blev med det samme aggresiv, og jagede mig væk.. det der med pvp er fordi, at du er den eneste som er tæt på mig.. også synes jeg du er sjov at være i krig imod.
Jeg har flere gange prøvet at slutte fred, og snakke ordentligt til dig, men det lader ikke som om det vækker interrese? og det kan i se i loggen jeg har skrevet, men mighty, jeg gider ikke have en vis krig mod dig.. derfor så burde vi slutte fred, men det er du vel ikke interreseret i?
sorry for stavefejl.
- Z0W4y
Og efter jeg havde skrevet "owned" og du dræbte mig, skrev du "hahahhah" Det var ikke en hånelse?
- mighty.. vi er sku lige gode om denne her.
- mighty.. vi er sku lige gode om denne her.
-
Nej det er jeg ikke lige så dygtig til, jeg skrev "hahahah" EN gang, og skrev derefter "giver dig bare lidt fra samme skuffe."
"Gå nu væk din nar" fortryder jeg ikke, da absalon angreb alt alle i spawn, og han blev bannet få minutter efter. Men siden du sidder og tager screenshots må du virkelig være desperat efter at få mig ned med nakken?
Og jeg lyver ikke, du læser bare forkert... Du fjernede mindst 3 af mine tall grass, og mindst 3 af mine leaves. Okay du plantede det græs igen siger vi bare, men hvorfor overhovedet fjerne det til at starte med? Og underligt det lige er mig det skal gå ud over.
Med hensyn til det wool kan jeg kun grine af din forklaring. Husker tydeligt du skrev, at du ikke ante hvor det kom fra. Så den kan du godt droppe med det samme.
Og ja du har prøvet at slutte fred, men ordenligt har du fandme aldrig snakket... Og de gange du har prøvet at slutte fred, er fordi du vidste du havde gjort noget forkert, og ville
Ikke have jeg gik til en admin/mod med det - ja jeg har regnet den ud.
Og til dit seneste indlæg: Nej vi er ikke lige gode om det her, så vidt jeg husker har jeg aldrig været ovre ved din borg og ødelægge noget, eller spærre dig inde. Og når ja, jeg har heller ikke løget en moderator lige op i ansigtet på ham, det siger også bare lidt om hvor meget af det du skriver man kan stole på.
Faktisk har jeg intet "gjort" dig siden rekalty sagde vi skulle stoppe med at diskutere igår.
"Gå nu væk din nar" fortryder jeg ikke, da absalon angreb alt alle i spawn, og han blev bannet få minutter efter. Men siden du sidder og tager screenshots må du virkelig være desperat efter at få mig ned med nakken?
Og jeg lyver ikke, du læser bare forkert... Du fjernede mindst 3 af mine tall grass, og mindst 3 af mine leaves. Okay du plantede det græs igen siger vi bare, men hvorfor overhovedet fjerne det til at starte med? Og underligt det lige er mig det skal gå ud over.
Med hensyn til det wool kan jeg kun grine af din forklaring. Husker tydeligt du skrev, at du ikke ante hvor det kom fra. Så den kan du godt droppe med det samme.
Og ja du har prøvet at slutte fred, men ordenligt har du fandme aldrig snakket... Og de gange du har prøvet at slutte fred, er fordi du vidste du havde gjort noget forkert, og ville
Ikke have jeg gik til en admin/mod med det - ja jeg har regnet den ud.
Og til dit seneste indlæg: Nej vi er ikke lige gode om det her, så vidt jeg husker har jeg aldrig været ovre ved din borg og ødelægge noget, eller spærre dig inde. Og når ja, jeg har heller ikke løget en moderator lige op i ansigtet på ham, det siger også bare lidt om hvor meget af det du skriver man kan stole på.
Faktisk har jeg intet "gjort" dig siden rekalty sagde vi skulle stoppe med at diskutere igår.
Gode vibes
- Z0W4y
Nej, du er jo bare en lille engel, ikke også?
- Rekalty
Det er alligevel imponerende at det ikke tog længere... Z0W4Y, du er banned.
- andreas1xd
Ok ved godt jeg ikke er mod/admin. Men min mening er at ZOW4y er en nar. Og mighty pete er den der er blevet angrebet på det groveste. Så jeg syntes det er fint at ZOW4y er bannet.
-Regler overtrådt: 1. Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
(træet)
14. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent (ingen modenhed)
Respekter dine naboer! Byg mindst 20 blokke fra andre konstruktioner med mindre begge parter har aftalt andet (uldet)
og et par andre.
I syntes måske det er tåbeligt af en VIP skal blande sig men jeg går meget op i ro og orden på serveren.
SÅ alt opbagning til mighty pete.
-Regler overtrådt: 1. Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
(træet)
14. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent (ingen modenhed)
Respekter dine naboer! Byg mindst 20 blokke fra andre konstruktioner med mindre begge parter har aftalt andet (uldet)
og et par andre.
I syntes måske det er tåbeligt af en VIP skal blande sig men jeg går meget op i ro og orden på serveren.
SÅ alt opbagning til mighty pete.
- miscje
Du ved godt, at det er en tråd, der er over tre måneder gammel, ik'?
You stay classy