Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
sweekify

Ansøgning

Post by sweekify »

Hej crafters
Mit navn er Sebastian Nissen, og jeg bor i en lille by kaldt Brørup, i Jylland, i Danmark. Jeg er 14 år og interessere mig for: Minecraft, CodMW2, og andre spil. Mit minecraft navn er " sweekify "

Jeg har dog kun en ven på serveren som hedder Hekmawful, men for sikkert flere.
Jeg har læst FAQ og alle reglerne grundigt igennem, så jeg ved hvad jeg skal og ikke skal gøre :lol:

Jeg ville gerne joine jeres server fordi, den ser meget meget spændene og fredelig ud. Jeg har spillet minecraft i rimelig lang tid nu ca. 5 - 6 måneder, og har en del erfaring med at bygge osv.

Jeg har bygget, masser af ting bla. Tårne, Huse, Træhuse, Restuaranter, Fodboldbaner, Slotte, Skulpture og Biografer. Jeg ville bygge lidt af hvert, men starter med et slot. Det største jeg har bygget var en fodbold bane, med bar, toiletter, masser sidepladser og en vej dertil ;) Og det pæneste jeg har bygget var et lille, med rutsjebane, der gik igennem et bjerg :mrgreen:
Last edited by sweekify on 28 Jun 2011, 21:41, edited 2 times in total.
CptTomatoKing

Re: Ansøgning

Post by CptTomatoKing »

Hej Sebastian
Jeg syntes godt du kunne skrive lidt mere - fx. hvad du vel bygge på serveren og hvad er den pæneste/største ting du har lavet i minecraft etc. ;)
To mine, or not to mine...
Rekalty

Post by Rekalty »

Synes den ser fin ud, den kan jeg godt godkende :)
julemand101

Post by julemand101 »

Promoted
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply