Hej Mods/admins, jeg har tænkt mig at lave en fin lille ansøgning, til jeres ret så populær server.
Mit navn er Rasmus skjærr, også kaldt Ralle, Ras osv. men i er velkommen til at kalde mig Kayl0w, I min fritid spiller jeg badminton, dog er jeg også en meget glad person, folk kan altid komme til mig, hvis der er problemer, jeg (plejer ihvertfald at kunne hjælpe)
Mit minecraft navn er KayL0w, Navnet er bare et eller andet random navn, jeg brugt i omkring 4 år.. kan desværre ikke huske hvor jeg har det fra, men bevares :p
Interesser: vennerne, kæresten min famile, og en masse sjov
Jeg er 14 år.. og fylder 15 her d. 11/7 ( 11 juli )
Jeg bor I sønderborg, og det ligger nede på als, dvs. Det sydlige Danmark, 30 min. fra gransen.
Minecraft erfarring, jeg mener selv jeg er rimelig dygtig, da jeg har bygget ting, såsom et KÆMPE palads ud ad sandstone, et jæger fly højt oppe i luften ud af /gråt uld/ byer osv... det skal siges at jeg gjorde det uden exploits... Jeg har spillet i en 8 måneder tid, aldrig haft pause, da jeg virkelig er faccineret af dette spil, jeg ser det også lidt som om det er lego om igen!
Jeg har en masse venner på serveren, her nede fra als af ihvertfald, det var også dem der inspirrerede mig til at spille på den her meget succesfulde og gode server, her er en lille liste: Skyyyy, alexanderkludt, dunse43, wolff48.
Hvorfor jeg vil joine denne server:? Jeg vil da starte med at sige, det er en dansk server.
& efter min mening nok Danmarks mest succesfulde. Jeg har også mange venner derinde, og regner også med at få en masse, hvilket også er en god argumentiation. Jeg mener også at jeg kan få et kæmpe fællesskab, med både andre spillere men også jer mods, og admins.. jeg har jo kun spillet singleplayer så, jeg gad virkelig også godt kunne spille med andre, online..
Jeg har læst og jeg har forstået jeres regler 100 % virkelige gode!
Med venlig hilsen Rasmus skjærr. ))
tak for jeres tålmodighed, og undskyld for min stavning!
En lille ansøgning fra Rasmus ;-)
- KayL0w
En lille ansøgning fra Rasmus ;-)
Last edited by KayL0w on 13 Jul 2011, 02:47, edited 1 time in total.
- Pars