ansøgning-mikkelfb123

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mikkelfb123

ansøgning-mikkelfb123

Post by mikkelfb123 »

Hej crafters.dk

Navn: Mikkel

Minecraft navn: mikkelfb123

Alder: 14år bliver 15 til november :D

Sted: Gistrup by ved Aalborg

Interesser: Fodbold, Trommer, lidt css, wow, ps3, og andre spil :D

Mine erfaringer: Jeg har spillet mest single player, men dog også lidt multi player. Jeg har bygget lidt af hvert en enkel borg, huse, højebygninger, sådan lidt forskelligt. Jeg har ca. spillet i 2 2/1 måneder.

Venner: Har ikke rigtig nogle, er meget ensom computernørd :/(joke), ej, har ikke nogle venner på serveren, men selvfølgelig en masse irl venner.

Hvorfor jeg gerne vil ind på serveren: Jeg har spillet meget single player, man bliver dog hurtigt noget ensom. Jeg har spillet lidt online, har dog kun været på engelsk server. Jeg kunne derfor godt tænke mig at komme ind og spille på en danskserver. Jeg kunne godt tænke mig at komme til og bygge/dele mine konstruktioner med andre.

Har du læst og forstået reglerne: Ja selvfølgelig har jeg det.

Serveren: Jeg har været inde og kigge lidt på serveren. Den ser mega fed ud. Syntes specielt det med sky-world er fedt. Jeg håber jeg kan komme til, at hjælpe med at gøre den endnu bedre :D

Lidt blandet om mig: Jeg kan godt være en stille person når jeg er i gang med ting. Men er altid frisk på at møde og snakke med andre. Jeg er meget hjælpsom, og elsker at give en hånd med, hvis der er nogle der har brug for hjælp. Jeg bruger rigtig meget tid foran computeren. Og selvfølgelig meget af den i minecraft :D. Jeg har også været ved at lave CSS maps. Jeg spiller også ps3, mest fifa11 og black ops. Jeg spiller fodbold i LKB (lille klub i gistrup). Jeg går til trommer og drumline(en form for marchtromme).

Hilsen: Mikkel
CasperSK mit store DSB idol!
Pars

Re: ansøgning-mikkelfb123

Post by Pars »

Den er godkendt
Post Reply