Minecraft 1.7 ude (lad vær med at opdatere)

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
julemand101

Minecraft 1.7 ude (lad vær med at opdatere)

Post by julemand101 »

Hey alle sammen

Vi har jo en del nye brugere så vi informere lige igen følgende budskab:

LAD VÆR MED AT OPDATERE MINECRAFT INDTIL CRAFTERS.DK ER OPDATERET!

Det skal selvfølgelig tilføjes at dette kun gælder hvis man stadig ønsker at spille multiplay på crafters.dk. Både jeg og xcanner holder løbende øje med situationen og vil opdatere serveren så snart der er ny version af Bukkit, plugins samt der vurderes at det er stabilt.

Lige nu er situationen den at Notch igen har lavet en opdatering med kritiske fejl så 1.7_01 er allerede ude nu og spørgsmålet er selvfølgelig hvor mange fejlrettelser der kommer før Bukkit udviklerne tør vurdere det stabilt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Re: Minecraft 1.7 ude (lad vær med at opdate)

Post by CptTomatoKing »

Hvis man gerne vel se de nye ting i spillet så anbefaler jeg at man laver en backup af .minecraft/bin (.minecraft\bin for windows) bin mappen kan findes hvis du skriver %appdata%\.minecraft i windows
Sådan set behøver man kun at lave backup af minecraft.jar men jeg anbefaler at lave backup af hele bin mappen

Der findes tredjeparts programmer der kan hjælpe med dette men jeg anbefaler at man ikke bruger programmer man ikke ved om man kan stole på!
Jeg vel også anbefale at man ikke downloader en minecraft.jar fra en tredjepart da dette er ulovligt og du ved ikke om der kan være andet ind minecraft i den!

Så hvis du vel kikke på hvad der er i 1.7 så lav en backup af .minecraft/bin og når du bliver træt af at hoppe rundt i din singleplayer verden så smid din gamle backup tilbage så du har 1.6.6 igen ;)
To mine, or not to mine...
PulvenDK

Post by PulvenDK »

er der en måde man kan rede det hvis man nu allerede har updated ? ^^
cooldk

Post by cooldk »

min har selv opdateret kan man slå det fra
Mr. Shakerboi
MightyPete

Post by MightyPete »

PulvenDK wrote:er der en måde man kan rede det hvis man nu allerede har updated ? ^^
Du kan gendanne din .minecraft folder fra et tidligere tidspunkt fx. "22. juni kl. 22:03"
Gode vibes
cooldk

Post by cooldk »

det her står der når jeg vil ind på crafters.dk outdated server
Mr. Shakerboi
cooldk

Post by cooldk »

hvem skal opdatere servern
Mr. Shakerboi
Pars

Post by Pars »

Cooldk, læs lige #0 en ekstra gang ;)
julemand101

Post by julemand101 »

cooldk:
Hvis den bare har opdateret automatisk er det fordi din minecraft.exe er oldgammel. Download en ny på minecraft.net og undgå den slags problemer for fremtiden.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

cooldk wrote:hvem skal opdatere servern
cooldk wrote:det her står der når jeg vil ind på crafters.dk outdated server
Julemand101 og xcanner opdatere serveren når Bukkit teamet har kommet med en version af craft bukkit der virker optimalt og de verse plugins (så som lwc, bb osv) er opdateret og virker.
Grunden til at vi skal vente på bukkit og plugins er fordi at ellers fx. kan vi ikke se hvem der har smadret dit hus, lava vel flyde ud, der vel gå ild i en masse ting, folk kan tage fra låste kister, der vel kun være almindelig verden og nether osv... lad os bare sige ikke vente = jordens undergang!
To mine, or not to mine...
Post Reply