Portal konkurrence

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
CptTomatoKing

Re: Portal konkurrence

Post by CptTomatoKing »

spy wrote:hej

Har også et forslag, hvis det er.

/Spy

edit

kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?

hvis ja, så bliver mit nok for stort, da det kan udbygges uendligt. ( ca der om kring ) :shock:

men det skal ses, og kan nok bruges sener.. oO( en portal ud til et nyt område hvor alle portaler er) ;)
Du kan se kravene for konkurrencen ved /warp portal ;)
To mine, or not to mine...
spy

Post by spy »

007mads1 wrote:
spy wrote:hej

Har også et forslag, hvis det er.

/Spy

edit

kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?

hvis ja, så bliver mit nok for stort, da det kan udbygges uendligt. ( ca der om kring ) :shock:

men det skal ses, og kan nok bruges sener.. oO( en portal ud til et nyt område hvor alle portaler er) ;)
doh det kikker jeg lige på, takker for det.
Fra en mand der ikke kommer så langt omkring :oops:

/Spy
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

spy wrote:
007mads1 wrote:
spy wrote: kom til at tænke på, ens forslag, skal det passe ind på det område der er nu eller ?

doh det kikker jeg lige på, takker for det.
Fra en mand der ikke kommer så langt omkring :oops:

/Spy
np :)
spy

Post by spy »

hejsa

har kikekt og kan se de 13 x 27 kommer mit projekt ikke til at overholde, skal lige gå i tænke box igen, men hvis nogle er interseret i at se aligevel , så sig til.

/Spy
solaii

Post by solaii »

Solaii og Fyhu er med! :D
xcanner

Post by xcanner »

Så er det tæt på at en vinder skal findes:

Alle deltagere skal kontakt mig ingame, skrive på forum eller i en PM til mig hvor deres forslag er henne:

Sky City Crew (har fået lokation)
bobiboblolo
kloakslam (har fået lokation)
Solaii og Fyhu
spy
007mads1 (har fået lokation)

Hvis jeres forslag er "langt" væk kan i bare skrive x, y og z koordinat (kan findes ingame ved at trykke F3, jeg behøver ikke nogen cifre efter kommaet).
It's all about the community
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg har også bygget et lille forslag sammen med relgus :)

Du kommer der hen ved at gå ind af portalen til undervands byen (den er i portal området ved spawn) og derefter gå lige frem ind til du kommer ind i en glas gang under vandet som drejer til højre - du følger den gang ind til du kommer ud i et rum hvor der er 3 veje (med vejen tilbage) du vælger at dreje mod venstre (mod del beta) du skal ikke tage den der går lige ud (mod del alpha) - du følger gangen mod del bete ind til du kommer til del beta - når du er ankommet i del beta så er der en vej op som du ikke skal tage (vejen op er i form af et tårn) der er også en vej ned som du heller ikke skal tage (vejen ned er en trappe folk ikke kan lide at bruge ellers kan man hoppe ned) du kan også så vil venstre men det anbefaler jeg ikke da det er i en lille omvej (hvis du skal til del gamma (og fx. grave) så vejen til venstre her fra den hurtigste) du kan også gå til højre og det er den vej du skal - når du er gået til højre har gået et lille stykke tid så kommer der et sving til venstre husk at dreje der (det ser dumt ud hvis man går ind i en mus) - derefter skulle der ikke være langt inden der kommer en anden vej op på højre hånd og her drejer du og går op af en trappe som du følger op (vær opmærksom på at trappen deler sig i 2 (en til hver side) som går videre op bare i en anden retning - det betyder ingen ting hvilken trappe du tager så længe den går op her) - nå du er du er kommet op her så skulle du gerne stå på noget glas (bemærk at du kan se noget af det vej du har gået på tidligere under dig) her skal du finde en trappe der går videre op (beskrivelse: trappen er lavet af glas og halve sten) når du har fundet den trappe skal du gå helt op af den - nu skulle du kerne være i et lille rum lavet af cobblestone, i det lille rum skulle der gerne være en ny trappe lavet af cobblestone som du skal gå op af - når du er helt oppe af den trappe så skulle du gerne være i et rum lavet af sten (Bemærk: du er i et tårn - der er 2 trapper lavet af træ der føre dig op i tårnet, du skal ikke gå op af dem) der skulle gerne være en dør lige foran dig (bemærk at der er en plade der gør at du ikke behøves at åbne døren du behøves blot at stå på den plade) du skal gå ud af denne dør - du er du udenfor (oppe på overfladen/ude af undervands byen) her fra bliver det lidt svært - først skal du gå hen tilden bygning du ser til venstre for dig (bemærk at denne bygning er lavet af sandstone og mørkt træ og er meget lys både indventelig og udventeligt ud over det så gør dens flade tag det meget let at lave flere etager hvis dette er ønsket - tag dig lidt tid til at betragte dette vidunderlige byggerri inden du går videre) når du er helt henne ved bygningen skal du følge den lange side (det gør lige gyldigt om du tager den ene eller anden side - den anden er bare lidt længere og du vel få lidt mere tid til at nyde denne smukke konstruktion) når du er nået den anden ende skulle der gerne være et skilt der viser dig visre :D

Måske er det smartere jeg bare viser xcanner hvor det er henne af ingame :P
solaii

Post by solaii »

007Mads1 burde du ikke være en ingame GPS? :)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

solaii wrote:007Mads1 burde du ikke være en ingame GPS? :)
Jo til Uundervands byen men alle andre steder kan jeg desværre ikke være så deltaljeret - måske det der også var lidt for deltaljeret :P
xcanner

Post by xcanner »

Vi vil løbende komme rundt og vurdere de forskellige forslag i dag.

Deltagerne er:

Solaii og Fyhu
007mads1
Sky City
Kloakslam
It's all about the community
Post Reply