Idag minede jeg ved 11:30 tiden i Skyworld
-også fandt jeg en dungeon, med zombies, jeg tror der var en spawner, fordi der var 7 zombies dernede.
Kan det virkelig passe at der er zombies i Skyworld??
Zombies i Skyworld?
- julemand101
Re: Zombies i Skyworld?
Mobs spawner i Skyworld men vi har stadig nogle bugs der gør at vi stadig roder med at få det til at blive nat i skyworld. Derfor vil mobs kun spawn i mørke områder.
Det kan så godt være at opdateringen af serveren har medført at flere ting nu virker i skyworld. Husk på at skyworld på ingen måde er officielt understøttet af Notch og at vi laver et lille hack for at bruge det.
Det kan så godt være at opdateringen af serveren har medført at flere ting nu virker i skyworld. Husk på at skyworld på ingen måde er officielt understøttet af Notch og at vi laver et lille hack for at bruge det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- miscje
Spørgsmål:
Svar:niclas3214 wrote: Kan det virkelig passe at der er zombies i Skyworld??
Undskyld, men kunne ikke dy mig...niclas3214 wrote:Idag minede jeg ved 11:30 tiden i Skyworld
-også fandt jeg en dungeon, med zombies, jeg tror der var en spawner, fordi der var 7 zombies dernede.
You stay classy
- niclas3214
hehe det er okay,
Men lidt senere da jeg tog mig sammen og gik derned fandt jeg ud af at det var en dungeon
-Niclas3214
Men lidt senere da jeg tog mig sammen og gik derned fandt jeg ud af at det var en dungeon
-Niclas3214
- xcanner
Umiddelbart er der lidt forvirring om det er meningen af det altid skal være dag i Skyworld, jeg har ikke fundet et klart svar
It's all about the community