Hej Crafters.dk
Minecraft navn: Rasmusfb123
Alder: 10 bliver 11 til november.
BY: Gistrup.
Interesser: Fodbold pc tv musik trommer.
Erfaring: Jeg har spillet i et stykke tid så jeg har lært en del men jeg er ikke så god til det jeg har bygede nogle huse, et skib, og lidt forskelligt. Jeg har haft minecraft i ca. 2-3 måneder
Min storebror spiller på serveren, ellers har jeg ikke nogle på serveren men self nogle i irl.
Hvorfor jeg gerne vil ind på serveren: Jeg har spilede maget single player så jeg vil godt møde nogen andre som spiller minecraft . Jeg vil gerne ind og spille på serveren med min storebror . Jeg kunne godt tænke mig at bygge sammen med ham og andre
Regler: Ja selvfølgelig har jeg det.
Server: Jeg har vært lidt ende på den men det bliv kedeligt i længden når man ikke kan bygge
Lidt om mig: Jeg er ikke den bedste til og stave(har fået min storebror til at hjælpe mig). Jeg spiller fodbold i lkb lille klub i gistrup(er målmand). Jeg går også til trommer. Jeg spiller også håndbold. Ellers ser jeg meget tv i min fritid.
Hilsen rasmus
ansøgning - rasmusfb123
- CptTomatoKing
Re: ansøgning - rasmusfb123
Du har en storebror på serveren hvad hedder han?
jeg regner med at
Ellers en fin ansøgning
jeg regner med at
betyder at du har læst og forstået alle reglerneRegler: Ja selvfølgelig har jeg det.
Ellers en fin ansøgning
⚒ To mine, or not to mine...
- rasmusfb123
Min storebror er mikkelfb123, og ja jeg mener at jeg har læst og forstået dem
- CptTomatoKing
Så det "mener" du at du har læst og forstået dem hvis du er i tvivl om noget så spørgrasmusfb123 wrote:Min storebror er mikkelfb123, og ja jeg mener at jeg har læst og forstået dem
Men jeg godkender din ansøgning - så hop ind på serveren og find en admin/mod
- CptTomatoKing
Han virkede til at have fint styr på reglerne og er nu også promotet