Nogen der ved hvad jeg kan bruge en lille kuppel til?...
- miscje
Re: Nogen der ved hvad jeg kan bruge en lille kuppel til?...
Jeg begyndte inden vi fik sky World, så det er bare på det normale map. Men vi kan jo altid bruge flere steder. Kuplen kan evt bruges som admin-sommerhus. 

You stay classy
- CptTomatoKing
eller en eller anden mørk hule hvor vi tager folk hen og forhøre demmiscje wrote:Jeg begyndte inden vi fik sky World, så det er bare på det normale map. Men vi kan jo altid bruge flere steder. Kuplen kan evt bruges som admin-sommerhus.

Bare forstil dig et mørkt rum med lys og et lille bur i mitten og admins der står ude i mørket og stiller underlige spørgsmål

⚒ To mine, or not to mine...
- Casper98dk
I LOVE THE IDEA!!! lyder mega nice...
Lad det være et forhørs/jail kubbel... Med et lille rum hvor væge og loft er lavet af fence...
så er det der folk jailer 

- Marcus007363
Nu får man bare lyst til at blive admin hvis det der skete men uheldigvis kan man ikke
(y)
- Pars
Ja øen i sky world kunne godt være et fint admin-kompleks "indgangen" er lavet007mads1 wrote:Lyder mega nice miscje! Bygger du det på den der admin ø i sky world? - ville være awsome med en sådan bygning på den ø
Men vi kan stadig bruge den kuppel til en form for ekstra sted til admins (/mods)

- bobiboblolo
Du laver da en mega skulptur af undertegnet(Og du kan selv vaelge om den skal vaere af bobiboblolo eller BobsPeasent.
Bob
Bob
- CptTomatoKing
Så mangler vi vel bare en borg i pvp og et eller andet i Nether så har vi det helePars wrote:Ja øen i sky world kunne godt være et fint admin-kompleks "indgangen" er lavet007mads1 wrote:Lyder mega nice miscje! Bygger du det på den der admin ø i sky world? - ville være awsome med en sådan bygning på den ø
Men vi kan stadig bruge den kuppel til en form for ekstra sted til admins (/mods)

⚒ To mine, or not to mine...