Banned hvorfor?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
atoft

Banned hvorfor?

Post by atoft »

Jeg er blevet banned fordi jeg skulle dræbe en person der stod op af nogle fakler.Da jeg kom til at smadre en fakkel der hang på en mur. Så sagde de allesammen inden jeg nåede at sætte den på igen greffer!!! Så døde jeg og da jeg så skrev /home var jeg spæret inde i noget cobbelstone og da jeg så ødelagde det sagde de alle sammen greffer. Det er sådan jeg ser på det. Ved ikke med dig?
maja4626

Re: Banned hvorfor?

Post by maja4626 »

Der var nok en mening med at cobbelstone var der, så du ikke kunne komme ind ved at skrive /home :D
Image
dan54321

Post by dan54321 »

ja.. du har fat i noget maja =)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Hvorfor stoppede du så ikke med at slå på folk da du fik besked på det?
Ud over det så sagde du heller ikke noget da jeg spurgte dig ingame.

Det er ikke meget modent at lukke en inde og bagefter sige til en mod at han grifer uden at komme med hele historien.
Når jeg kikker i loggen kan jeg godt se at han har generet jer i et stykke tid men det der var ikke meget modent gjort!
To mine, or not to mine...
atoft

Post by atoft »

Hej. er meget ked af det men så ikke det du skrev da jeg var ved at dø. Er det et ja :D eller et nej :( til at komme ind på serveren i gen? Jeg er 12 år så har nok stadig meget at lære :)
dan54321

Post by dan54321 »

=)
maja4626

Post by maja4626 »

Mads, det er der hellere ikke særligt modent at komme ind ved at skrive /home =)
Image
julemand101

Post by julemand101 »

atoft wrote:Hej. er meget ked af det men så ikke det du skrev da jeg var ved at dø. Er det et ja :D eller et nej :( til at komme ind på serveren i gen? Jeg er 12 år så har nok stadig meget at lære :)
14. Vi har ingen alderskrav, dog ønsker vi at du opfører dig modent og forstår at du på serveren er en del af et samfund. Vi forbeholder os dog retten til at afvise din ansøgning, hvis vi føler du ikke er moden nok.
Hvis du ikke som 12 årig magter at kunne opføre dig modent på serveren har du intet at lave derinde som 12 årig. Vi ønsker en server med en moden målgruppe og lukker så enkelte børn ind fordi de udviser en modenhed der passer til resten af serveren. Men vi slår samtidig hårdt ned på disse brugere hvis de foretager det mindste der sætter tvivl omkring deres modenhed.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

maja4626 wrote:Mads, det er der hellere ikke særligt modent at komme ind ved at skrive /home =)
Den mest umodne del af det i gjorde var at kalde på mig og sige at han havde grifet men ikke noget om hvorfor når i vidste det.
nogen på serveren ville have mig til at komme med et ja eller nej til dig og det bliver et nej - som julle skriver så opførte du dig ikke modent nok og da du ikke engang lytter til en mod så kan vi ikke have dig på serveren :(
To mine, or not to mine...
dan54321

Post by dan54321 »

:( :cry: vaaa :(
jeg er så ked af det har mistede 1 af mine bedste venner inde på servern
:(
Locked