Dit navn: Jonathan
Dit Minecraft navn: skaeji
Alder: 14 år
Sted: Esbjerg
Interesser: Wow, Musik (Violin og klaver), Fysik og selvfølgelig Minecraft
Minecraft erfaring: Jeg har spillet i ca. en måned og jeg har set en masse videoer af Bluexephos Men jeg har aldrig prøvet Multiplayer før. jeg plejer altid at bygge et lille ydmygt hus hvorefter jeg graver langt ned, eller laver en stor plantage
Venner på serveren? desværre ingen, håber dog at finde nogen C:
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi at det føles lidt ensomt at spille singleplayer. Jeg synes også det er mega fedt at bo i de der byer med lukkede chests. jeg vil gerne bygge sådan nogle små hyggelige huse i stedet for store borge eller skyskrabere, jeg vil også vildt gerne lave en organiseret mine, men det bliver hurtigt kedeligt alene. Jeg synes også det kunne være mega fedt at lave en havn med mure og porte, men jeg vil med glæde hjælpe med at bygge ligemeget hvad det er.
Har du læst og forstået reglerne? jep, helt til nummer 24. jeg synes det er en god regel med at man skal plante træerne igen, jeg har set mange serverer hvor de fleste træer var væk. Er single-block konstruktioner de der høje tårne med en block i brede?
Måske kan jeg få min ven til at spille med mig!
Ansøgning
- kirkhammer
Re: Ansøgning
jeg kunne godt tænke mig at du evt. brugte lidt mere tid til at fortælle hvorfor du lige præcis vil ind på vores server og hvad evt kunne tænke dig at bygge herinde. det er sådan at vi har haft en masse som har brudt vores regler og jeg skal derfor være sikker på at du er moden nok og det kan jeg ikke læse mig frem til når du kun skriver så lidt til hvert svar.
The kirkhammer has spoken.
- kirkhammer
Re: Ansøgning
den er meget bedre nu jeg godkender din ansøgning og kom på snak med en admin/mod omkring test
The kirkhammer has spoken.