X-ray or not

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
jesp7104

Re: X-ray or not

Post by jesp7104 »

hvordan kan jeg blive unbannet ???
er ked af at jeg brugte x-ray skal nok gøre det godt igen ved at hjælpe jer med ting og sager. jeg lover også at jeg ikke bruger x-ray mere hvis i unbanner mig. jeg vil også hjælpe folk gratis selvom det kommer til at koste mig resurser. plzzz unban mig (jesper48 er mit minecraft navn) i må også smide mig i fængsel i et par dage hvis jeg kan blive unbannet
julemand101

Re: X-ray or not

Post by julemand101 »

1. Start en anden tråd i stedet for at bruge andre.

2. Du læser ikke klagevejledningen:
viewtopic.php?f=23&t=659

3. Vi unbanner ikke folk der har brugt x-ray. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at da du begyndte at bruge x-ray der vidste du udmærket godt at det måtte du ikke men du tænkte samtidig at der er sku ingen der opdager det. Fejlen i denne tankegang er at vi sagtens kan se om folk bruger x-ray og det vil få konsekvenser.

Hovedproblemet er at vi ikke kan stole på dig længere. Vi stoler i starten på at når folk siger de har læst, forstået og accepteret reglerne så siger de sandheden. Men når folk så viser at de lyver omkring dette så mangler vi en seriøs grund til hvorfor vi skulle kunne stole på dem igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply