mit navn: martin
mit minecraft navn: miudmon
alder: 13
sted: nordjylland
interresser: jeg elsker at spiller computerspil, mest wow, mount and blade: warband, og selvfølgelig minecraft
minecraft erfaring: jeg er ikke særlig god, men er ret lærerig. lige nu har jeg ikke rigtigt været på multiplayer, og det eneste jeg præsterer i minecraft er en lille bygning til ly, og så hugger jeg ellers bare nedaf.
hvorfor jeg vil joine jeres server: jeg kom ind på denne server som min første erfaring som multiplayer, og jeg blev helt paf da jeg så de fantastiske konsruktioner, og jeg tænkte: bare jeg kunne bygge sådan der. jeg vil gerne joine denne server, så jeg kan lære at blive bedre til minecraft
har jeg læst og fårstået alle regler: ja, untagen en: ingen enkelt-bloks kunstruktioner: hvorfor?
miudmons application
- CptTomatoKing
Re: miudmons application
Reglen om single block konstruktioner (regel 7):
Forstil dig at hver gang en spiller vel kikke ud over verden så laver et tårn der er en blok bred og mange blokke høj og bare ladet det stå... - Det vel ikke være et kønt syn vel?
Du må selvfølgelig gerne lav dem for at kikke ud over verden, fælde et træ eller for at få fat i noget glowstone - men serveren vel ligne en rodebunke hvis du lader alle dine single blok tårne stå..
Jeg kan ikke komme på noget du mangler i din ansøgning... så hop ind på serveren og find en admin/mod som vel torturere dig lidt mere og derefter kan du officielt kalde dig medlem af crafters.dk (hvis du klare det)
Forstil dig at hver gang en spiller vel kikke ud over verden så laver et tårn der er en blok bred og mange blokke høj og bare ladet det stå... - Det vel ikke være et kønt syn vel?
Du må selvfølgelig gerne lav dem for at kikke ud over verden, fælde et træ eller for at få fat i noget glowstone - men serveren vel ligne en rodebunke hvis du lader alle dine single blok tårne stå..
Jeg kan ikke komme på noget du mangler i din ansøgning... så hop ind på serveren og find en admin/mod som vel torturere dig lidt mere og derefter kan du officielt kalde dig medlem af crafters.dk (hvis du klare det)
⚒ To mine, or not to mine...
- miudmon
Re: miudmons application
oh, DOH. Jeg misforstod hvad i mente med single-blok. Trodede at det betydede at man ikke måtte bygge en bygning af samme slags materialer