Call of duty BLACK OPS. Hjælp med multiplayer i Xbox LIVE

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
Marcus007363

Call of duty BLACK OPS. Hjælp med multiplayer i Xbox LIVE

Post by Marcus007363 »

Hej mit navn er Marcus og jeg spiller Call Of Duty BLACK OPS (men vi kalder det bare for COD) men jeg har et problem som nogen af jer måske kan hjælpe mig med. en dag når jeg rydder op i mine filer på min Xbox kommer jeg til at slette den profil jeg bruger til COD. Jeg prøver at få den tilbage men kan ikke huske emailen til den :oops: Så valgte jeg at lave en ny. Efter jeg havde lavet profilen og fået den signet in til Xbox LIVE uden Gold Membership (ligesom den jeg kom til at slette) gik jeg ind på COD. Det er nu det mærkelige begynder. Da jeg kommer ind på spillet går jeg ind på multi player hvor den skriver ''NOTICE this profile is not allowed to play on Xbox LIVE''. Det gav så ingen mening så jeg slettede også den og gjorde det hele forfra. Når jeg går ind igen siger den præcis det samme og u bliver jeg forvirret. Der var faktisk kun en forskel mellem de nye jeg lavede og den jeg kom til at slette. Forskellen var at den jeg kom til at slette havde en ven der hed LGD1557 men det giver ingen mening hvis...
(y)
Marcus007363

Re: Call of duty BLACK OPS. Hjælp med multiplayer i Xbox LIV

Post by Marcus007363 »

det er grunden. Hvis nogen har Xbox og Xbox LIVE og samt spillet plz hjælp mig hvis i kan.
(y)
MightyPete

Post by MightyPete »

Det giver da fint mening at den skriver ''NOTICE this profile is not allowed to play on Xbox LIVE''? Du skal jo betale før du kan spille.
Gode vibes
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

MightyPete wrote:Det giver da fint mening at den skriver ''NOTICE this profile is not allowed to play on Xbox LIVE''? Du skal jo betale før du kan spille.
Hvorfor kunne min gamle spiller så uden jeg havde betalt?
(y)
RLarsen

Post by RLarsen »

Du har nok fået en gratis måned da du oprettede din bruger
Image
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

RLarsen wrote:Du har nok fået en gratis måned da du oprettede din bruger
Der gør man ikke mere og der stod free member ikke gold member
(y)
MightyPete

Post by MightyPete »

De første tre accounts du opretter, får du en gratis måned Xbox Live. Efterfølgende skal du betale.
Gode vibes
Marcus007363

Post by Marcus007363 »

okay men TheFGSDude (Som var navnet på brugeren som jeg kom til at slette) var den 4 eller 5 jeg lavede. Forresten vil jeg gerne sige tak til dem der prøver i hvert fald at hjælpe mig der gør mig glad af jeg ikke er fuldkommen usynlig :D
(y)
Post Reply