Gider ikke rigtig til at flytte vores forslag...
På crafters.dk bruger vi mining, bygning og frustationer... Ikke copy/paste....Ninjastick wrote:I forbindelse med den her portalkonkurrence vil jeg bede Julemand101 eller xcanner (aka. Sky World Aben) om at installere et Copy/Paste plugin!
På forhånd tak <3
Sålænge pistons ikke enabled på serveren burde admins slet ikke bruge tid på forumjulemand101 wrote:Hvis deltagerne ikke ønsker selv at bygge portalerne en gang til burde de slet ikke deltage.
Jeg er ikke helt klar over hvad du hentyder til? Der bliver tjekket i 5 minutter intervaller efter opdateringer fra Bukkit projektet og hvad status er. Jeg har brugt over en time i dag på at tjekke hvordan status er med plugins med henblik på de ændringer der er kendte ved Bukkit. Alt sammen arbejde der er foretaget for at kunne opdatere serveren hurtigst muligt når Bukkit er klar med en opdatering de godkender.FedeAnderzen wrote:Sålænge pistons ikke enabled på serveren burde admins slet ikke bruge tid på forumjulemand101 wrote:Hvis deltagerne ikke ønsker selv at bygge portalerne en gang til burde de slet ikke deltage.