ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bazze951
Posts: 2
Joined: 09 Jul 2011, 12:40

ansøgning

Post by bazze951 »

navn: Lasse

minecraft navn: bazze951

alder: 18

sted: synderjylland

hvorfor jeg gerne vil joine denne server: jeg har spillet minecraft noget tid nu og kunne godt tænke mig at komme ind på en server som der er aktivitet på og hvor folk ikke ødelægger ens ting, og for at se om denne her server lever op til de standarter som jeg er vant til (hensyn til mange hackers hjælpsomme spillere og hvordan humøret er inde på serveren og om den er aktiv)

jeg interessere mig meget for spil generelt :D .

lidt ekstra om mig: alder ved i. stille og rolig. kan ikke drømme om at bryde reglerne medmindre jeg har aftalt det med en anden fx. det med at mine i samme gang som en anden.
jeg er stille lyttende og hjælpsom når der er nogen der spørger om noget jeg kan hjælpe med.. hader PVP (så ved i det :) )
hader og servers man kan se er lavet af proffer
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: ansøgning

Post by xcanner »

Har du læst reglerne?

Og hvad mener du med at "hader og servers man kan se er lavet af proffer"?
It's all about the community
User avatar
bazze951
Posts: 2
Joined: 09 Jul 2011, 12:40

Re: ansøgning

Post by bazze951 »

ja jeg har læst reglerne...

og det jeg mener med det er at man ikke kan se at der har været andre inde og bygge på serveren end dem der har lavet den. mere i det er der ikke :)
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: ansøgning

Post by kirkhammer »

jeg synes din ansøgning er fin kan godt følge dig i at hvis en server ikke har plads til "nybegyndere" og ikke har plads til bygninger som man godt kan se har en hvis "charme" fra nybegynder så ville jeg heller ikke bruge den.... kom ind på serveren og fang en admin/mod og tag testen
The kirkhammer has spoken.
Post Reply