Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Orillion

Ansøgning

Post by Orillion »

Dit Navn: Morten

Dit Minecraft Navn: Acalis

Alder: 32

Sted: Nordjylland/Hobro ( Flytter til Kolding i september )

Interesser: Min største interesse er nok min pc, hvor jeg både godt kan lide og rode med lidt hardware og spille computer ( wow, mass effect, Black Prophecy ( f2p mmo ) og minecraft). Så kan jeg da også lide en bog i ny og næ og en film engang imellem er da heller ikke af vejen. Også kan jeg da også

Minecraft erfaring: Har spillet MC siden 15/12-2010. og må indrømme man RIGTIG hurtigt bliver bidt af spillet. Havde selv en lille server kørende til og spille på sammen med et par kammerater. Men droppede den pga den bærbar den kørte på ikke havde det for godt mere. Så efter det må jeg indrømme jeg ikke har fået spillet det så meget online igen.

Venner på serveren? nej

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne have adgang til serveren da det efter min mening er sjovere og kunne spille sammen med andre, ikke at det ikke er sjovt og SP engang imellem. Også glæder jeg mig lidt til og se de ting jeg har set på jeres world map in game. Jeg håber da meget på jeg kan bidrage med noget til severen.

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg.
xcanner

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Godkendt, hop på serveren serveren og få en lille test på reglerne.
It's all about the community
Orillion

Post by Orillion »

fandt ud af det :)
Last edited by Orillion on 10 Jul 2011, 16:43, edited 1 time in total.
xcanner

Post by xcanner »

Orillion wrote:Så stiller jeg så lige dagens måske dummeste spørgsmål. hvad er ip´en til severen ?
Bare connect til crafters.dk
It's all about the community
Post Reply