Ansøgning.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
hauken934
Posts: 1
Joined: 11 Jul 2011, 01:13

Ansøgning.

Post by hauken934 »

Navn: Oliver.

Minecraft navn: hauken934.

Alder: 14år 31/01/1997.

Lokation: Danmark. Jeg er fra en by udenfor Odense der hedder Seden.

Interesser: Jeg går til fodbold som jeg har spillet i snart 8 år. Mine interesser er lige nu Tour De France, fodbold, musik, være sammen med vennerne og Xbox 360 hvor jeg spiller fifa 11.

Minecraft erfaring: Jeg har kun spillet det i snart 7 måneder, så er rimelig ny. Jeg startede med at spille singleplayer fordi jeg lige skulle kende spillet, så fandt jeg ud af, at man kunne lave en craked server, så det skulle jeg lige prøve det gik fint, jeg fik bygget en stor pyramide med gange man kunne gå ind i, jeg fik også bygget en asiatisk bygning, som jeg selv mener er meget fed. Jeg har selfølgelig også bygget mange huse og så noget. Og nu fandt jeg jeres server ved at søge server list på google.

Venner: Nej, som sagt fandt serveren på nettet.

Hvorfor ønsker du at slutte sig til serveren: Fordi der er white-list på så alle muglige ikke kan smadre andres bygninger, og fordi jeg mangler en god server at, være på, og den her ser god ud.

Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst reglerne og det tog sin tid, jeg har også fuldt forstået dem. :)
Attachments
2011-07-07_23.28.16.png
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning.

Post by xcanner »

Godkendt, hop ind på serveren og få fat på en admin.
It's all about the community
Post Reply