Hey Julemand.
Mit navn er Frederik og Mit minecraft hedder jeg frederik_t.
Jeg er 12 ½ år....går i 7 klasse og bor i Nordsjælland i en by der hedder Humlebæk.
Til daglig går jeg til jujitzu, kører på motortcross, spiller på keaboard og spiller også andre spil på xbox og playstation.
Lego er også én af mine store interesser, da jeg godt kan lide, at bygge og konstruere og finde på nye ting.
Jeg har spillet minecraft i ca. 6 mdr. og spiller det hver dag og synes det er vildt sjovt og spændende, at man kan bygge, konstruere og udforske.
Jeg har en bror på 16 år og en søster på 30 år.
Min rigtig gode ven på minecraft hedder AASEBS. Det er ham, som har hjulpet mig ind her.
Jeg vil gerne spille på denne server fordi jeg godt kan lide, at der er regler man skal følge så man ikke kommer ud for, at andre ødelægger ens bygninger....og jeg er selvfølgelig også interesseret i, at skabe flere venskaber herinde.
Jeg har læst og forstået reglerne og synes de er RIGTIG gode.
Hilsen Frederik.
Ansøgning.
- frederiktou887
Ansøgning.
Last edited by frederiktou887 on 12 Jul 2011, 14:07, edited 2 times in total.
- xcanner
- julemand101
Re: Ansøgning
Afvist. Har fået bekræftet at #0 ikke er ordblind og derfor er det temmelig ringe skrevet det der.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Re: Ansøgning.
Godkendt, har ændret ansøgning og har været på serveren hele dagen. Snakker godt med de andre.
It's all about the community
- miscje
Re: Ansøgning.
Promoted. Det tog lidt tid, men nu er jeg sikker på, at han har læst reglerne.
You stay classy