klager over miscje

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
casperisback

klager over miscje

Post by casperisback »

hej jeg er casper159951 jeg har købt spillet på ny og jeg har villet ind på serveren siden episoden med hack jeg ved godt at jeg har været en pain in the ass og det undskylder jeg men jeg syntes det er uretfærdigt at miscje vil banne mig fordi at jeg kommer ind på serveren igen jeg har forandret mig og jeg vil gerne bevise det men jeg ved ik hvordan jeg skal bevise det men jeg har forandret mig og jeg vil gerne ind på den for jeg syntes jeg bliver uretfærdigt behandlet jeg syntes at man skal have en chance til efter et ban til at bevise at jeg har forandret mig for det har jeg! så derfor vil jeg gerne forstå hvorfor i syntes at jeg skal have et ban til for det har kostet mig 200 kr at spille på den her server 100 kr på den første gang hvor jeg var en pain in the ass og 100 kr til på engang hvor jeg får at vide at jeg skal bannes fordi at jeg kommer ind på serveren og jeg vil gerne arbejde i nogle uger på at rydde områder bygge ting for jeg og grave tuneller til jeg bare jeg får lov til at spille på serveren :cry:
miscje

Re: klager over miscje

Post by miscje »

Jeg tror din punktum-tast er i stykker. Men casper, du har været i jail tre gange, og så blev du bannet den fjerde gang. Du er den, der har fået flest chancer på denne server nogensinde. Men jeg vil lade de andre tale for din eller min sag. Jeg laver en atlem, og vælger ikke at ændre på min beslutning.
You stay classy
xcanner

Post by xcanner »

Du har været i jail 3 gange (dårligt sprog, umodenhed, respektløs opførelse, exploits i pvp), du kom dog ikke i jail 3. gange, da du blev perm bannet for brug af xray.

Miscje har handlet fuldstændig korrekt. Find en anden server at spille på, du er ikke velkommen her!
It's all about the community
julemand101

Post by julemand101 »

Inden du skriver en klage skal du læse vejledningen og følge den (ikke fordi det ændre dine chancer i denne sag):
viewtopic.php?f=23&t=659

Derudover så vil jeg gerne lige gøre opmærksom på at miscje faktisk var i tvivl om du skulle bannes og henvendte sig derfor på admin forummet. Her erklærede både jeg og xcanner at din ny bruger skulle bannes hvilket miscje derfor gjorde.

Det du gjorde på serveren er ikke noget der bare lige glemmer. Husk på at vi stoler på at brugerne vælger at følge reglerne når de kommer ind på serveren. Men hvis brugeren så vælger at bryde dem så kan vi ikke længere stole på dem uanset hvad. Hvordan kan jeg stole på at du vælger at følge reglerne fra nu af? Du kan intet gøre for at få mig til at stole på dig igen.

Synes det er ynkeligt at du forsøger at komme ind på serveren igen efter alle de chancer du fik. Det er ynkeligt at du køber en ny account og tror at det gør og gladere. Vi får intet ud af at du køber flere Minecraft accounts så det har overhovedet ingen betydning i vores øjne. Og sidst er det ynkeligt du begynder at klage over miscje som kun gør sit arbejde her på servereren. Ingen administratorer eller moderatorer ville have lukket dig ind med den fortid.

Skrid og find en anden server du kan terrorisere med dine hacks og umoden opførsel. Du er ikke velkommen her!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply